Advertenties


welke mattenset

Gestart door rened, 18 januari 2012, 21:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rened

M'n bestuurdersmat is nu zo versleten dat hij irritant begint op te rollen onder de pedalen.

Nu is er op internet nogal wat te vinden qua mattenset, maar wat word er aanbevolen?
Een originele enkele zal wel niet te betalen zijn lijkt me, dus, welke set zou ik het beste kunnen nemen?

juul

ik heb hem besteld via carfantasy elst(gld) was geloof ik iets van € 30 euro voor een set.
Was wel voor een meg 1 .

Xanquezer (Frank)

BIJ DE LYDL!!!!
9 euro

zwart

deze week in de aanbieding!!!
Moet je matten set C hebben :)


toevallig gister gekocht (b voor meg 1), past perfect!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

juul

@ frank het gaat hier wel om een meg2

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

#5
www.automatten.nl

Heb ik geruime tijd geleden een mooie set besteld voor een redelijke prijs.
Ze zijn nog steeds netjes Y
Moet je ze natuurlijk wel enigszins zelf netjes houden ook natuurlijk ;)
Hier kan je PASVORM matten bestellen, dus precies op maat en niet ONGEVEER op maat.. ;)
Ik heb wel de duurste variant (Super Velours) besteld en voor het mooie een blauwe rand om de matten laten zetten. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

[Even off-topic]

Vinden jullie het trouwens ook niet vreemd dat je bij één versleten mat (natuurlijk altijd die van de bestuurder) gelijk een hele nieuwe set moet bestellen bij de dealer? Die zouden ze bij Renault toch ook eens los moeten gaan leveren, dus: optie A: bestuurdersmat of optie B: complete set van vier.
Ik heb nog ongelofelijk veel setjes van drie matten liggen die nu anders dienst doen.

[on-topic]

Remy P

Is inderdaad wel wrang, maar als ze die matjes individueel gaan verkopen, verkopen ze de resterende 3 matjes bijna niet. Voor de verkoper is het natuurlijk de makkelijkste financiele 'prooi' om ze als set te verkopen ;)

Tedo

En toch zou ik mijn bestuurdersmat eerder vervangen als ik wist dat die los te bestellen was. Nu hik je tegen de kosten van een complete set aan, en stel je vervanging zo lang mogelijk uit.

Bij Slager is trouwens ook een mattenset in de aanbieding!

Drekepeteke

#9

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev