Advertenties


Werkplaatshandboek via marktplaats

Gestart door 2005CC, 26 september 2010, 14:38:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2005CC

Ik ben nieuw op dit forum, voornamelijk lid geworden omdat ik zelf wat onderhoud aan mijn Megane wil gaan doen en hier volgens mij een enorme hoop kennis aanwezig is waar ik van mee kan profiteren  !-!
Op marktplaats vond ik een advertentie waar een werkplaatshandboek voor bijna alle type Renault word aangeboden. Ik heb geen linkje geplaatst omdat dit voor de gevraagde prijs (12,50) bijna niet legaal kan zijn.
De omschrijving bij de advertentie is

"U vind hierop alles wat u nodig heeft zoals reparaties, onderhoud enz...
Kortom een zeer complete en uitgebreide handleiding met Nederlandse uitleg en duidelijke plaatjes "

Lijkt me op zich wel een mooi naslagwerk, ik heb al Dialogys maar dat vind ik niet echt gebruiksvriendelijk.
Heeft iemand deze cd(s) die via Marktplaats worden aangeboden toevallig in zijn bezit en hoe bruikbaar zijn deze voor het verrichten van klein onderhoud ? Zijn er misschien nog andere werkplaatshandboeken die specifiek bruikbaar zijn voor een Renault Megane CC uit 2005 ?

Marc

Ik wil ze ook kopen, maar als je de adverteerder mailt via de link op marktplaats. Krijg je meteen een mail retour van mp dat de verkoper zich mogenlijk in het buitenland bevind (risico met betalen dus) als je goed kijkt op mp dan is deze verkoper aktief onder verschillende namen, en bevind hij zich in verschillende steden ! ( ik denk dat we over dezelfde verkoper praten)
Renault Megane  2005 1.5 DCI

2005CC

Ik weet niet zeker of we het dan over dezelfde hebben (De advertentie die ik heb gezien is van "wimv" uit Cuijck).Deze biedt de mogelijkheid aan om het bij hemzelf op te komen halen en accepteert Paypal (dus kopersbescherming), dat neemt bij mij wel wat twijfel weg. Vraag me alleen af of ik uit de voeten kan met hetgeen hij aanbiedt.

Marc

Dan spreken we hier over  verschillende personen.

Kan je me die link mailen, wil ik hem ook aanschaffen nl

Thnx

Marc
Renault Megane  2005 1.5 DCI

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev