Advertenties


Hoe kom ik bij mijn draden

Gestart door Qweras, 10 maart 2005, 19:08:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Qweras

Euh... ja, simpele vraag denk wel, maar ik leg het even uit.
Ik wil wat expirementeren met eeen dvd speler in de auto, dus ik wou een spelertje erbij pakken en die aansluiten op de AV ingang van mijn radio.

Maar nu de vraag, hoe kom ik in godsnaam bij alle draden daarachter, behalve dan door je hele radio eruit te halen, want ik wil een draad legge van, mijn radio naar .. mijn handschoenenkastje, of bij de voeten van de passagier.

Is het mogelijk je hele dashboard eraf te klikken / schroeven? Of bijvoorbeeld de hele voorkant, ik zie dat dat 1 paneel is?

Ik kan mij niet voorstellen dat mijn carkit en ledkit zijn ingebouwd zonder dat ze eerst wat werkruimte hebben gecreeerd?
Wie weet hoe ik erbij kan?
8)

wess

nope, gewoon radio eruit halen tis niet anders

Erik van der Velde

Het paneel onder je radio kan je er zonder problemen uithalen. Als je je asbak naar voren trek zie vier schroeven zitten. Twee zijn er voor je asbak, de andere twee zijn om je draaiknoppen vast te zetten aan het paneel. Schroef eerst je asbak eruit. Daarna kan je het paneel er boven uit trekken, deze zit geklikt. Eventueel kan je de schroeven voor die draaiknoppen ook nog los maken. Nu heb je genoeg ruimte.

wess

nee, daar zit je luchtschbuis in de weg

Qweras

Sweet you guys!
Gaat helemaal lukken, ik heb er volste vertrouwen in.


wess

ja maar jij rijdt phase 2 :P die zijn veel luxer


Qweras

laat maar luIlen joh, mijn vraag is beantwoord :D

rombartus


wess

Citaat van: Danny op 10 maart 2005, 20:07:13
laat maar luIlen joh, mijn vraag is beantwoord :D

Je weet wie't zegt ;D

Meganez

Aangezien ik volgende week als het goed is eindelijk ook kan beginnen met mn audio instal, heb ik hier ook een vraag over.

Ik had een tijdje geleden al moeite om mijn radio erin te duwen met al die draden. Dat komt omdat er tussen de easy connector en mijn radio nog heel veel draad hangt. Nu moet ik als ik volgende week mijn radio ga inbouwen dat hele blok er weer tussen proppen, plus een cd-wisselaar kabel plus 6 signaal kabels voor de versterker plus een kabel van mn fm modulator (een kastje zodat ik mijn iPot aan kan sluiten). Denken jullie dat dit gaat passen?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev