Advertenties


Versterker

Gestart door Gielske, 10 maart 2005, 13:16:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gielske

Hey mensen!!!

Ik wil in mijn ford in de hoedenplank 2 17cm speakers (Pioneer TS-A1710, 200W/50W) maken die ik later als ik mijn eigen megane coupe heb over kan plaatsen en daarbij in de deuren 2 10 cm speakers (Pioneer TS-G1048, 110W/20W) maken. Heb ik daar een versterker bij nodig??? En zo ja, wat voor een raden jullie mij aan??? Als ik er een nodig heb, wil ik er iig wel een van Pioneer aangezien mijn CD speler en wisselaar daar ook al van zijn.

Heel veel liefs en Xjes
Gielske

Ferdi

je hebt geen versterker nodig voor de apparatuur die jij  hebt, mocht je een beetje meer kwaliteit willen zou ik je er wel 1 willen aanraden  :D hoeft zeker geen zware te zijn, mocht je nou een woofer erbij willen plaatsen zou ik wel voor een iets zwaardere gaan  ;)

Erix

Als je speaker opstelling zo wilt laten en je een radio hebt met MOSFET transistoren heb je zeker geen versterker nodig. 2x 50Watt achter en 2x 20Watt in de deuren krijg je met zo'n radio makkelijk aangestuurd.
ZX-Audio · the finest audio products around

wess

je kan idd beter sparen voor een serieus zwaar blok voor in je megane :D

Gielske

Alles (behalve die 10cm speakers) wat ik vanaf nu koop, koop ik alleen als het ook in een megane coupe kan... Maar dan wacht ik nog ff met een versterker :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev