Advertenties


Audio vraagt teveel vermogen ?

Gestart door EyesOnly, 20 februari 2005, 16:59:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EyesOnly

Citaat van: Michel Cijs op 21 februari 2005, 09:32:04
condensator heb je (pas) nodig bij 2 versterkers of meer of 1 hele zware
Ik heb er ook 2 in liggen, een 2-kanaals voor de sub en een 4 kanaals voor de rest :D
Zal morgen eerst een accu bestellen want die moet er toch komen, mocht dat niet genoeg zijn komt er een condensator bij.
Mijn dank allen :D

EyesOnly

Citaat van: Hans op 21 februari 2005, 11:26:34
Je wilt als je vijf jaar ouder bent het geluid van je turbo toch nog wel horen?
Als je voor mij een turbo kit regelt, zet ik mn muziek zachter...goede deal ;)

ppveenstra

De meeste mensen gebruiken dit soort installs ook voor de shows natuurlijk, als ik zelf in de auto rijd, staat hij niet echt vaak oorverdovend, meestal gewoon een normaal volume, en geregeld met de subs uitgeschakeld ;)

EyesOnly

Niet echt vaak, maar af en toe is het leuk voor een lekker nummertje :D

Ferdi

ik heb ze dus wel aanstaan vind dat harstikke gaaaaaafffff!!!!!!!!!!  ;D  ;D

Michel Cijs

altijd een normaal volume tijdens het rijden.......

berry_p


EbOoZ

Nah ik denk niet dat het om nieuwigheid gaat.
Eigenlijk staat mijn audio altijd zo hard mogelijk, maar soms heb ik een periode dat ik wat rustigere muziek draai en dan hoeft de boel ook niet zo hard te staan ::)

Tuned

ook hier tijdens de langere ritten  normaal volume, op shows en meetings natuurlijk wat harder, en zomers ook wat harder omdat je het raam dan los heb en dus ook geluid van buiten hoort, maar altijd nog wel bescheiden,

bas1984

5 FARAD WTF das egt veel.....

ik heb me altijd aangeleerd voor 500 watt RMS vermogen 1 farad aan powercap (condensator)

maar zoals hier boven al werd verteld gewoon condensator aanschaffen als je de hele teringzooi flikkert van lichten....
heb nu ook een condensator en me lichten flikkeren nog.... mja

mzzl bas

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev