Advertenties


plofzak problemen megane cabrio 2000

Gestart door Ryan1991, 9 juli 2020, 23:00:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ryan1991

Ik heb een probleem met de plofzakken van mijn megane cabrio van 2000

het probleem als volgt, de airbag heeft bij contact al geen communicatie en het lampje gaat niet voor een paar seconde aan! als ik een beetje rommel met de airbag computer met contact aan massa of los over de massa schuif dan brand de zekering door en bij los nemen van de stekker van de airbag computer gaat hij braaf in storing
heb 2 computers geprobeerd en beide geeft problemen en 1 was zeker goed
is er iemand die een schema voor me heeft ? of bekent met het probleem is ?

hopelijk is er iemand die de oplossing heeft voor me  _o_

Roadkill (Michiel)

Vraagje, wat wil je bereiken met de vraag? Dit komt beetje rot over, zo is het zeker niet bedoelt hoor. Maar ik ben bang dat je werkende airbags wilt, dan zal je waarschijnlijk nog een aantal computers kunnen proberen, maar check in eerste instantie de stekkers onder de stoelen, daar wil nog wel eens wat fout gaan. Aan de andere kant, als je ook echt werkende airbags wil hou er dan ook rekening mee dat je er voor bijna 100% zeker ook nieuwe airbags in zal moeten plaatsen. Want de orginele zullen het zeeeer waarschijnlijk niet meer doen. Dus als dat je bedoeling is denk dan eerst na of het je je geld echt waard is.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark29

Regel de renault clip. Lees uit. En bekijk alle parameters dan zie de impendapties, of hoe spel je dat, dan zie je snel waar je probleem zit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev