Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

angelo1990

hallo

mijn naam is angelo 20 jaartjes jong :P
kom uit venlo en heb een renault megane coupe







gr angelo ;)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Welkom !-!

leuk, een fase 1 neus, en fase 2 achterlichten erin.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Welkom, zo te zien een nette coupe.  !-!

Rick Santbergen

Hoi Angelo,

Leuke coupé, heb je er nog plannen mee?

Rogier

welkom en ben ook benieuwt na de plannen mochten die er zijn.

angelo1990

hoi hoi bedankt voor de reacties ;)

veel plannen heb ik er nu niet mee, volgende maand beginnen we met een set angel eyes en een xenon set,
verder doe ik het vooral rustig aan.

misschien dat ik hem in de toekomst nog wil laten over spuiten, weet iemand hoeveel dit gemiddeld kost ? om de gehele auto opnieuw over te laten spuiten

angelo

Roy (Coup a One)

 :huh: Wie is nu CoupOne :?

Mijn roepnaam is Roy en ben geboren op 21/03/1972 te Hengelo OV maar ben woonachtig in de gemeente Borne, daar waar ik met voltrots samen woon met mijn vriendin Angeliqué. Mijn hobby's zijn divers, waaronder carnaval, toneel, kick-footbiking (ofwel steppen), rallymarshal (met als taak waarnemer hoofdmarshal, tijdwaarnemer en resceu) tevens auto's poetsen, stylen en natuurlijk niet te vergeten om te rijden!
Hoe en waarom de naam CoupOne, niet moeilijk doen als het even zo makelijk kan zijn en wel de Coup staat voor Coupe en de One v/h eerste model v/d Coupe dus daarom de naam CoupOne! Maar deze CoupOne "auto"  is bij jullie zekers wel zo bekent en het betreft een oud bestuurslid van onze club, het gaat hierbij om de auto van Michel Veltman die ik bij de dag van zijn inruil gebeld heb enzo doende bij Autobedrijf Misker terecht ben gekomen om daar mijn zwarte Suzuki Swift sedan met een Subaru Impreza uiterlijk Y in te ruilen voor deze Oooh zo'n mooie Renault Megane Coupe "al heeft hij hier en daar wel zijn puntjes" maar dat zijn de kleine dingetjes die het 'm doen !-! en dat wil ik slechts aanpassen danwel herstellen "dus niet strippen"!
Tevens merk ik even op dat het niet mijn eerste auto danwel Megane is want in der tijd ben ik begonnen met een witte Golf GTS type 1 met kenteken KF-35-RG en met een 1.5 motor die tevens een historie van bijna 1.000.000 kilometers op de teller had staan, daarna zijn enkele andere auto's de reveu gepasseerd zo ook een mooie en betrouwbare Megane Hatchback die jammergenoeg na 8 maanden totaal los werd gereden door een taxi chaufeuse "terwijl mijn vriendin nog niet eens gebeld had voor een Taxi" :D maar ook dat hoord bij het leven! Nu rijden we particulier Mazda 323 Fastbreak "het voordeel van station, terwijl het een hatchback is" en zelf rij ik nu dus na mijn Swift de Renault Megane Coupe.

Benjamin Renon

Welkom hier en veel plezier met de Meg. :) !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Veel plezier met deze Megane.
Is een plaatje.
ben je van plan af en toe meeting te bezoeken?

Joey Voormolen

Welkom mooi om de auto dan toch weer hier terug te zien, veel plezier ermee.
Lowered M3C GT

Rogier

hey welkom :)

mooi om die auto nog in de club te hebben, toevallig een hint gekregen van michel / de dealer om bij de club te blijven met de auto ? :P

hopelijk zien we de wagen bij 1 van de meetings !-!

Roy (Coup a One)

Beste RMC leden alvast bedankt  _o_  voor jullie eerste reactie's !-!

Jullie gaan de auto  Y zeker's weer terug zien op de meeting's  :) "mits ik weet waar en wanneer ze zijn"  :q en daarnaast heeft michel me wel laten weten dat hij nog lid was maar niet de doorslag gegeven om ook lid te worden v/d club, nee die is echter vanuit mezelf gekomen 8) !-! 

Dennis Postma

(nogmaals)Welkom. Ook leuk om te zien dat de auto binnen de club blijft.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev