Advertenties


ziptuning Utrecht

Gestart door filepoper, 29 februari 2008, 12:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

filepoper

Iemand ervaring? ben van plan mijn 120 pk 1.9 dci naar 153 pk te laten helpen. :P

paqbro

Heb geen ervaring met een diesel, maar wel met ziptuning.
Heb mijn 2.0 turbo laten tunen en het verschil is goed te merken.
Vooral koppel en acceleratie. Of de auto werkelijk 234 km/uur zal halen moet ik nog testen (in Duitsland denk ik  ;) )
Renault Mégane 3 RS250, cup onderstel , Recaro stoelen, Xenon verlichting, 19 inch velgen.

VanillaIce


paqbro

Ik heb 500 euro betaald.
Renault Mégane 3 RS250, cup onderstel , Recaro stoelen, Xenon verlichting, 19 inch velgen.

filepoper

399 euro, en hij gaat als de brandweer. !-! echt super

wwwebFred

En, heb je de 153 pk gehaald?

Ik heb ook een 1.9 DCI en zit er ook serieus aan te denken om te laten chippen.

filepoper

Heb inmiddels een 2.0dci gekocht en die is ook pas geholpen naar 182 pk, echt super. de 153 pk versie staat te koop: http://link.marktplaats.nl/224721105

vertcitroen

zou het ook met de 1.6 16v lukken? of zouden de kosten niet opwegen tegen de extra koppel die je krijgt?

John B.

met een N/A motor schiet je daar niks mee op, wellicht kan je je fuelmapping anders laten zetten, dat je wagen wat zuiniger gaat rijden...

matthew

Het heeft altijd zin en je zult wel prestatie verbetering hebben,alleen deze verbetering bij turbo motoren gewoon veel groter.

Ik heb ooit mijn 2.0 8v laten chippen na 3 jaar dat ik hem had en dat was net dat beetje extra wat die nodig had vond ik reed gewoon een stuk soepeler.
Het is alleen aan jouzelf of je dat het geld waard is,en dat weet je pas als je het hebt laten doen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev