Advertenties


wie kan mij helpen?

Gestart door dennis1985, 18 februari 2013, 13:51:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennis1985

hallo,

vraagje, ik heb een megane gezien met mooie velgen. aangezien dat ik nog steeds opzoek ben naar leuke velgen hoop ik dat iemand mij kan en wil helpen.
het volgende, dit vind ik mooi maar is deze verlaagd of zijn hier van die spacers gebruikt ...




bedankt  !-!
dag CC....
halloTCe!!!

Stefan

Is zo te zien niet verlaagd.. :neen:
Spacers hoeft ook niet perse, hangt natuurlijk af van de wielmaten (hoeveel J? en welke ET waarde?)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

dennis1985

okee....

ze hebben het hier over:

Alu velg Bellini Bella 7.5 x 18
Toyo CT-01 225/40/18

maar niet verlaagd dus  :)
dag CC....
halloTCe!!!

Heatzone (Mark)

Zo te zien is hij inderdaad niet verlaagd.

De ET waarde is ook nog even van belang. Hoe hoger de ET waarde hoe meer de velg naar binnen staat. Hoe lager de ET waarde hoe meer hij naar buiten staat.

Megane II zit meestal met de originele velgen rond een ET waarde van +/- 49.

Roadkill (Michiel)

Denk dat deze een ET waarde hebben tussen de 35 en 40 (dat is de meest gangbare ET bij velgen voor de MegII, maar kan je geen contact opnemen met de eigenaar?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

dennis1985

bedankt iedereen.

deze foto is gemaakt bij hespo.nl. een velgen dealer bij ons in de buurt.
heb dit bedrijf wel een mail gestuurd maar misschien is er iemand op dit forum die deze auto kent of er kijk op heeft.

dag CC....
halloTCe!!!

Stefan

7.5 J is normaal in principe.
Alleen mis je dan inderdaad de ET nog van de velgen, dus dan weet je nog niks.
Moet je toch eerst even de ET zien te achterhalen.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

dennis1985

volgens diverse site's is de ET 40.

dus als ik het dus goed begrijp staan deze velgen aardig naar buiten...
want ET 49 is standaard dacht ik. maar heb ook ooit gelezen dat het maar 5 ET mag verschillen.

is het dan wel verstandig om deze velgen aan te schaffen???
dag CC....
halloTCe!!!

gielguner

Ik heb een meg cabrio van 2008, heb onlangs bbs rs velges gekocht (vooraan 8j en achteraan 9j) met een et van 45 en alles lukt perfect, hieronder een foto voor degene die intresse hebben.

https://www.dropbox.com/s/ypl4qwszj5zb3a8/2013-02-16%2018.24.09.jpg

dennis1985

ziet er goed uit!!!!

maar heb jij er andere veren onder zitten?
dag CC....
halloTCe!!!

gielguner

Citaat van: dennis1985 op 18 februari 2013, 23:03:12
ziet er goed uit!!!!

maar heb jij er andere veren onder zitten?

Ja er zit een schroefset onder van vmaxx en extra low veren van kean suspensions.
Bedankt trouwens  !-!

Heatzone (Mark)

Het moet te doen zij hoor, laatst iemand die ook 8j onder ze megane II had en dat was ook prima te doen incombinatie met een afwijkende et waarde. Volgens mij staan de velgen origineel al vrij ver binnen de wielkasten!

matthew

Origineel staan ze best wel wat naar binnen.
Et waarde mag wel meer als 5 schelen hoor, afwijkende maten van origineel zul je toch altijd iets van gaan merken. Maar ook dat is zo weer gewend.


dennis1985

#13
toch nog een vraagje....

als deze niet verlaagd is



hoe kan het dan zijn dat deze vooral bij zn voor wielen behoorlijk veel ruimte zit???



ben echt leek maar ik zou graag het resultaat willen van de bovenste foto en als ik velgen aanschaf van foto 1 en het ziet er uit als foto 2 ben ik er goed ziek van...!  l-
zou het kunnen zijn dat op foto 1 het een twee liter betreft en de onderste een 1.6? of zou het verschil zijn dat er bij de onderste een lpg tank in ligt ( dat heb ik zelf namelijk ) maar op foto 1 lijkt het te gaan om steek 4 x 100 dat is dan toch sowieso geen 2.0?????
dag CC....
halloTCe!!!

Christian de Vriend

wat me te binnen schiet is een kleinere maat velg in combinatie met plattere band.

zo krijg je een "all terain" effect.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev