Advertenties


Michel Cijs, BMW R1100s

Gestart door Michel Cijs, 25 december 2007, 17:18:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gimle

Netjes netjes :)
Ik heb van het weekend mijn motor gefixt (had een lekke achterband) en de accu opgeladen.
Dit weekend ga ik de olie maar eens verversen en dan wachten op beter weer :)


peterachterop

Zodeknetters, dat knettert er lekker over.

Decepticon#1

Heerlijk geluidje....zo'n tunnel werkt dan ook lekker mee!

Marc Brouwer

Het blijven kleine kinderen..... :D
"We Shall Not Be Moved"

Michel Cijs

dit weekend na een tijdje zoeken ook mijn leren pak gekocht, naast mijn textiele pak (voor onder 15 graden en kans op regen) nu dus ook een, fraai, lederen kostuum Y



heb gekozen voor een combi pak zodat op het terrasje het jasje nog uit kan, maar wel een met de sportieve uitstraling dus voor het oog is het bijna een race-overall  !-!

peterachterop

mooi setje.

collega van me heeft een compleet pak matchend bij zn motor (blauw zwart).
Lijkt heel mooi maar je kan niet even een jasje uit doen of omlaag trekken.

Dan is dit een mooie set, de kniestukken kun je er ook los vanaf halen?

Michel Cijs

ja kunnen eraf, zit met sterk klittenband Y

Michel Cijs

#38
afgelopen weekend naar de TT geweest, voor het eerst zelf op de motor; mooie ervaring Y (met name de terugreis, erg tof ;))



peterachterop

ben zaterdag na de tt nog even richting hoogeveen gereden.

Dit is echt de leukste file om in te rijden.

wouter arnouts

ben nu ook begonnen aan mijn motor rijbewijs heb 28 juli mijn eerste praktijk examen  :)

wouter arnouts

zo gisteren mijn voertuigen beheersing gehaald dus op naar het volgende grtz !-!

Michel Cijs

leuk nog zo'n weekje vakantie Y, morgen gaan we een stukje rijden en een vriend van mij wilde dat eens op een bmw proberen dus we moesten er vandaag een huren bij de dealer (Simako Elst gld); ligt daar gewoon de onderspoiler in carbon waar ik al maanden naar had gezocht en de hoop al voor had opgegeven (goedkoopste prijs 900 dollar en enkel in de states online te vinden)

daar lag hij stof op te doen zeiden ze en lag het even buiten het magazijn bij toeval. Na een kleine onderhandelfase heb ik weer een stukje zwart goud kunnen toevoegen aan mijn brommer Y




dit zullen de echte carbonfreaks kunnen waarderen (blauw carbon erin verweven, orgineel bmw Y)




en op de motor, allemaal op de orginele schroefpunten van het blok te bevestigen dus zit super strak en netjes Y






rs50jochem


Benjamin Renon

Ziet er goed uit hoor Michel! Vooral mooi met dat blauw erin...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev