Advertenties


Oranjetour Katwijk aan Zee 28 april 2012

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 1 februari 2012, 14:14:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nick van Baarsen


Robin

Ik heb het formulier ook even overgetypt en opgestuurd, even wachten op reactie nog :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

megcab2000 (Verkocht)

#32
Super enthousiast forum hoor  !-!

@Koen,
ik gok, dat er weer zo'n 100/125 chron.zieke kinderen leuk vervoer zoeken tijdens die toertocht in en rondom Katwijk aan zee.
Denk dat de organisatie de aanmeldingen stopt bij zo'n 100 wagens.
Anders wordt het een te lange file met deelnemende  wagens voor de politiebegeleiding (bij stoplichten/kruizingen enzo).
Een behoorlijk aantal autoclubs doen vaak mee, zoals klassiekers/Amerik./mx-5/Z3/enz.

Als je je nu al aanmeld heb  je plek en mocht er iets tussenkomen kan je bijtijds  nog afzeggen. Dan kunnen er toch nog kinderen verspreid worden over de al aanwezige wagens. Bijv. in mijn cabrio zal waarschijnlijk weer 1 kind zitten, maar er kunnen er desnoods 3 in. Gekkenhuis  8)

De kentekens van de aangemelde wagens worden vooraf doorgegeven aan de politie aldaar, zodat je boetevrij in colonne door de rode stoplichten kan cruisen.

groet,

ps: ik heb (nog) geen bevestiging ontvangen op mijn aanmelding via mail. Zal best nog komen.
Megane is verkocht

Koentje

#33
Ow oke.. dan ga ik me aanmelden... lijk me een leuke ervaring

EDIT, mailtje gestuurd

Benjamin Renon

Het gaat meer op een meeting van de Méganeclub lijken. Ben benieuwd naar het aantal dat ook werkelijk mee mag rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Heb gisteren ingeschreven en geen respons.
En net Janneke aangemeld.
Ben benieuwd.
Truckertje

Fubar (Marcel)

Wat wordt dit jaar de limit? Factor 20 of 30? 8)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

Edje, misschien komt het omdat ik vorig jaar ook mee gedaan heb, ze zou een aanmeldings formulier na me mail sturen. Ik kan deze als niet verzonden beschouwen.
Misschien komt het nog bij jou aan, heb je vermeld dat je van de Meganeclub bent ?

Factor 30 Fubar :P

Edwin Postma

Truckertje

megcab2000 (Verkocht)


@Benjamin,
ja dat is  misschien een punt van de organisatie, wie weet.
Met die Evo  ben je de enige en nogal unieke, maar als er heel veel aanmeldingen van alle clubs zijn, dan kunnen ze wellicht iets gaan schrappen bij teveel aan 1 type auto om de diversiteit te waarborgen.
Ben ik even blij, dat ik niet in de organisatie zit.
Maar als ik zo op het forum van de cabrioclub mx-5owners kijk, lopen die nog niet erg warm.

Geen zorgen, beter  teveel aanmeldingen dan te weinig voor die kinderen.

groet,
Megane is verkocht

Robin

Ik heb ook (nog) geen respons, zal wel komen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

maar weer goed dat ik weet dat robin mee gaat mooi weer even de krentebollen liefde op halen  :q

klinkt raar ik heb onwijs zin in 15 april maar kijk heel erg uit naar 28 april

Karin

Ik heb toch ook maar even het formulier overgetypt en opgestuurd. Had nog geen antwoord gehad op mijn eerdere mail.

Rebecca Fontijn

mn zussie en dr oude rode rugzakje (fiat 500 of 600) gaat ook inschrijven

Karin

Wordt weer een leuke groep, zo te lezen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev