Advertenties


Oranjetour Katwijk aan Zee 28 april 2012

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 1 februari 2012, 14:14:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ik denk dat een van ons zo'n formulier bij haar aan moet vragen en dat die hier downloadbaar geplaatst moeten worden. Dat lijkt mij in ieder geval het makkelijkste.

Edwin Postma

Truckertje

Karin

#17
Ik zal haar wel een mailtje sturen om te vragen wat ze wil.

(gedaan, nu wachten op antwoord)

megcab2000 (Verkocht)

Citaat van: edje op  1 februari 2012, 22:05:46
Heb het overgenomen en Uitgetypt. :D

Ja, ik heb dat deelnameformulier ook gewoon overgetypt en ingevuld  in een mailbericht en verzonden.
En bij bijzonderheden 'meganeclub.nl '
Er zullen weer zo'n 100 auto's nodig zijn.
Degenen, die vorig jaar al meededen krijgen automatisch ook een brief met deelnameformulier ...maar per post  is zo ouderwets.
Gewoon even doormailen.

Leuk,dat we weer met zovelen zijn.
In April spreken we wel verzamelplekken af, zoals vorig jaar . Bijv. o.a. rond 11.30 uur net voobij Schiphol (vanaf A'dam gezien) op het parkeerterrein DEN RUYGEN HOEK WEST brugrestaurant over de A4

Als we gezamenlijk aankomen staan de wagens naast elkaar en vertrekken we achter elkaar met de rit, niet verspreid.

groet,
Megane is verkocht

Edwin Postma

Dat heb ik er niet bij gemeld van de site. Vergeten.
maar ik stuur morgen voor janneke even een mail.
zij doet mee met haar cliotje !-!
Truckertje

matthew

Misschien hier ook een lijstje maken die geupdated wordt,zodat het overaichtelijk is wie er aan mee doen.

Rogier

Ik ben hier hoogst waarschijnlijk weer bij dit jaar, vraag meteen een aantal vrienden van mij of zij ook zin hebben. Moet ook even vrij zien te regelen, was vorig jaar zeker een succes !-!

Rogier



Hier deden wij het voor, de lach van een kind.




Nick van Baarsen


Rebecca Fontijn

inmiddels heb ik een mail gehad van tineke en van de week krijg ik me aanmeldingsformulier

Rogier

#25
Ik heb zojuist een aanmelding gestuurd na Tineke, ik heb ook meteen een vriend van mij aangemeld. Wij hebben vorig jaar ook mee gedaan en willen dit jaar weer mee doen !-!

Edit :
Zo juist een bevestigings mail terug gekregen van de organisatie, ik en de vriend van mij mogen komen. !-!

Benjamin Renon

Was de naam Stefan? Hij komt weer met de Mazda?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Ik hoorde het net van Rogier, zoals op de ALV ook al aangegeven wil ik ook wel mee met de spanjaard :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

Stephan, hij is inderdaad met zijn mazda en gaat ook weer me !-!

Koentje


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev