Advertenties


French Car Show 16-18 juni 2012 @ Donington UK (LAATSTE DAG)

Gestart door Christian de Vriend, 17 januari 2012, 23:13:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Naar goede gewoonte zakken we in 2012 weer af richting UK voor de jaarlijkse FCS uitstap die door zal gaan op 17 juni (2012). Deze editie vindt plaats op een nieuwe locatie, namelijk Donington Park !

Voor de nieuwelingen onder ons, wat is FCS precies ?

French Car Show is dé grootste meeting in UK op gebied van franse auto's. Deze meeting zit op een niveau dat bij ons  ongekend is, vooral het aantal wagens spreekt tot de verbeelding. Buiten de gebruikelijke meeting zijn er nog tal van rand-aktiviteiten waaronder track-time, show area, dyno, traders, e.a

Hoe verloopt de deelname ?

Zoals elk jaar verzamelen we zaterdagochtend (16 juni 2012) te Gent/Drongen met zowel de Belgische als Nederlandse deelnemers bij de Total langs de snelweg. Van daaruit vertrekken we met zen allen richting Duinkerke of Calais om de ferry /trein te nemen. Meestal is de overtocht voorzien rond 10.00 uur s'ochtends. Eens aangekomen in Dover/Folkestone, afhankelijk welke overtocht we nemen, hebben we nog een 3-tal uurtjes voor de boeg tot bestemming.  Dit is geen wedstrijd, iedereen rijd zijn eigen tempo. Afhankelijk van het aantal deelnemers worden er automatisch groepjes gevormd. De aankomst aan het hotel zit meestal tussen 15.30 en 16.30, van zodra iedereen aangekomen is checken we in. Gezien het schappelijke uur van aankomst kan me zich verfrissen, een duik nemen, pint pakken...e.a
Het avondeten moeten we nog even bekijken maar beaf-eater is een aanrader, zelfs met een grote groep.
De meeting zelf gaat door op zondag en begint al s'ochtends vroeg vanaf 08.00 uur. Het is aan te raden om vroeg genoeg aan de ingang te staan om de file voor te zijn. Het is werkelijk chaos als je later aankomt.
De terugreis vangen we naar goeie gewoonte aan op maandag. Dit doen we al jaren zo omdat een terugreis na een dag meeting onverantwoord is.
 
Enkele fotos van 2011



























Hoe deelnemen ?

Indien U wenst deel te nemen aan dit fantastisch evenement , Meld dit even in dit topic,tevens even een berichtje naar mij sturen met de nodige gegevens
Dit zin de volledige persoons gegevens en voertuig gegevens,en deze ook van de passagier (s)

Indien er vragen zijn, stel ze gerust in dit topic.


Facebook pagina:
http://www.facebook.com/groups/43218225667/

Hotel:
http://www1.hilton.com/en_US/hi/hotel/EMAHNHN-Hilton-East-Midlands-Airport-hotel/index.do

Het kosten plaatje:

Hotel, 2 overnachtingen voor 2 personen, 4x ontbijt, parking + ontspanning: 180 € (90 € per persoon)
ferry duinkerke heen/retour per auto: 67 € (33.5 € per persoon)
FCS entree ticket: 40 € (20 € per persoon)

totaal voor 2 personen: 180 + 67 + 40 = 287 € (143.5 € per persoon)

Indien iemand een single kamer wil (1 persoons)
Hotel, 2 overnachtingen voor 1 persoon, 2x ontbijt, parking + ontspanning: 155 €

De informatie moet voor 20 Februari. binnen zijn,de betaling uiterlijk 28 Februari,betalings gegevens word gegeven via pb

aanmelding
- Christian
- Erwin
- Koen
- Dante
- Edje en Janneke Betaald
- Jos
- Keesos
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

Ook ik ben erbij.
Vrij vragen heeft nou geen zin bij mijn huidige werkgever.

Christian de Vriend

Is die lastig,of laat het werk dat (nog) niet toe?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

Nah... ik  neem binnenkort ontslag als ik nieuw werk heb en da is voor juni nog

Edwin Postma

#6
Citaat van: Christian de Vriend op 17 januari 2012, 23:21:09
nu alleen nog de goedkeuring  !-!
Moet je eerst goedgekeurd worden?
Maar zal wel ff overleggen.
Truckertje

Dante

Nee Edje.. Mijn verlofaanvraag moet nog goedgekeurd worden... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

zou leuk zijn edje,als je ook mee ging.

die goedkeuring doelde ik op dante's verlof aanvraag,iedereen
is welkom om mee te gaan naar fcs. !-! !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Dante op 18 januari 2012, 08:32:38
Nee Edje.. Mijn verlofaanvraag moet nog goedgekeurd worden... ;)

Ik zal voor je duimen,kon met de rotterdam meeting merken
datje erg graag mee zou willen gaan.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik had mezelf al gemeld bij Chris maar zal het even hier ook Officieel doen.  ;)

Zal effe kijken of ik nog Foto's heb.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

sowieso heb ik 2011 op picasa staan,zal die vanavond toevoegen.

heb nog fotos van de C2V12 (V6 voor en achterin)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

#12
Heb het Janneke voor gelegd. ;)

Onder voorbehoud van goedkeuring van verlof gaan Janneke en ik mee naar FCS 8)7 !-!
Truckertje

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Al lijkt dit mij een geweldige ervaring..
Voor ons helaas niet mogelijk.
Ik kan voor een meeting helaas geen verlof aanvragen, maandag en dinsdag is vaak erg druk.
Roy kan voor de zaterdag geen verlof krijgen..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev