Advertenties


30 Maart 2008 - Gennep On Wheels !

Gestart door Autoshoot.nl, 20 januari 2008, 13:42:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floortje


rs50jochem

Erg jammer zoals de auto´s niet tezien zijn geweest.. Lekkere organisatie ook..

Verder wel een paar mooie waggie´s..! De RS ziet er echt bruut uit in z´n zomertenue..!

Decepticon#1

Hmm, ik ben achteraf een beetje blij dat ik niet langs kon komen....de foto's geven mij niet bepaald een rooskleurig beeld. Beetje rommelig heeft wel zijn charme idd, maar hier was de rommeligheid wat TE zo te zien. de wagens van de club staan er idd netjes bij en nog meer, de gezelligheid onderling is het belangrijkst! Maar beetje jammer dat een meeting waar zo hoog van op wordt gegeven op diverse fora dan uiteindelijk een beetje een jan-boel lijkt.

Benjamin Renon

Waar we in het begin stonden was eigenlijk wel goed, omdat je daar nog vrij dicht bij het plein stond. Je kon vanuit daar nog goed op het terrein zelf kijken en een beetje van de sfeer meekrijgen. De tweede plek was wat verder weg en de meeste bezoekers namen, denk ik, niet echt de moeite om ook daar heen te lopen. Dat was wel jammer.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

Ja das wel balen idd....wel jammer. Maar hoeveel mensen van de club stonden er? 4 of 5 man?

Benjamin Renon

We stonden er met 3 auto's. Hoewel bij nader inzien die van Reinier ook makkelijk erbij had kunnen staan. ;) Maar het was wel gezellig zo. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Reinier Goorden

Wij vermaken ons altijd Kevin  ;)
Denk dat de grootste problemen ontstonden doordat je helemaal niet wist hoeveel auto's er zouden komen. Misschien is het daarom voor volgend jaar een idee om mensen zich in te laten schrijven op voorhand. Dan heb je tenminste een idee wat je kan verwachten.  Y

G-Code

Allereerst wou ik via deze weg mijn spijt betuigen over de gang van zaken.
het is net als wat kevin al aangaf de eerste locatie was goedgekeurd.
en wegens de brandweer voorschriften moest dit worden verranderd.
nogmaals mijn grote excuus hiervoor.
het was allemaal idd vrij rommelig geworden maar dit is te danken door het overweldigende publiek wat er op afkwam.
wat natuurlijk aan de andere kant ook weer een positieve vorm heeft.
en wat reinier al zeg we hadden beters met een selectie kunnen gaan werken.
maar hier is eigenlijk een reden voor waar we ons op hebben verkeken.
wij vermoeden dat eigenlijk een hoop mensen naar jaf of de andere 2 dikke meetings zouden gaan.
en dus niet op deze grote hoeveelheid hadden gerekend.
maar de laaste 2 weken kwamen de aanmeldingen en de onaangekondige mensen met bossen teglijk binnen.
en je kan natuurlijk niet maken de laatste 2 weken te verranderen en zeggen dat je ineens een selectie heb.
maar dit is wel wat volgend jaar gaat gebeuren.
het heeft dus ook een positieve leer voor ons.
en de auto's die er niet thuis hoorde ben ik het wel mee eens.
maar dit is ook een punt wat volgend jaar zeer zekers zal verranderen.

maar ik wil jullie dan ook zeer zeer zeer bedanken voor het begrip met het verplaatsen van de auto.
en nogmaals ons zeer grote excuus dat we helaas op dat moment geen betere plekken hadden.
volgend jaar hebben jullie wel een streepje en zullen we dit zekers goed maken.

groetjes
youri

G-Code

Hier een klein verslag van mijn kant en de foto's

Allereerst wou ik Kevin (Organisator en Autoshoot.nl) heel erg bedanken voor het op poten zetten van Gennep On Wheels.
Ik vond het een super gezellige dag en heb verschrikkelijk veel lol gehad.
Ik was in het begin heel erg zenuwachtig of de dag goed zou gaan verlopen.
Maar gelukkig is alles super goed gegaan.
Een klein beetje jammer van het weer maar dat heeft niemand in de hand.
Maar dat deed er niet de mensen voor thuis laten blijven.
Integendeel zelfs!
De opkomst was boven alle verwachtingen zeer hoog en we hadden echt moeite om de mensen te plaatsen.
maar gelukkig is dat allemaal super goed gegaan.
Ook wou ik de jongens en meiden heel erg bedanken die hier aan hebben zorg gedraagt want zonder jullie is er geen meeting.
Tevens wou ik ook de jongens en meiden bedanken die allemaal hebben meegeholpen. (Mystic Riders)
Heb heel erg gelachen om Tsjaika aan de deur.
En het regelen van het verkeer ging ook super goed.
En natuurlijk Remco en Bakkerdennis voor jullie vakundige jury. (Unique-Identity)
De bekers die gewonnen waren die waren ook zekers heel erg dik verdient.
En aan alle auto's die er waren heb ik gezien dat jullie het er maar zwaar mee hadden.
Natuurlijk wou ik ook alle prijswinnaars feliciteren met jullie dik verdiende beker.

Ik hoop volgend jaar weer met ze allen.
Dus op naar Gennep On Wheels 2009.





















































Reinier Goorden

Goed te horen dat jullie willen leren van "fouten". Ik las op het am-forum ook veel positieve reacties en die moet je natuurlijk ook meenemen. Gezien de opkomst  kunnen jullie hier denk ik volgend jaar ook wel op rekenen en dan is het ook rechtvaardig dat je gaat selecteren. Op die manier kun je ook uitgroeien tot een prachtige meeting op de (inter-)nationale meetingkalender.

G-Code

eens  _o_

hier word dus volgend jaar ook beters op gecontroleerd
mischien alleen puur op selectie

Marissie


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev