Advertenties


30 Maart 2008 - Gennep On Wheels !

Gestart door Autoshoot.nl, 20 januari 2008, 13:42:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Jaja een uurtje vooruit minder slaap dus ;(

Benjamin Renon

Daar had ik ook al rekening mee gehouden. ;)

@Reinier: Ik zal vanavond mijn profiel nog wat updaten...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Reinier Goorden

Dat zal helaas niet gaan Benjamin, Matthew attendeerde mij erop dat de prfielpagina's in het ledendeel staan en dat is er al een tijdje niet meer. Ff niet aan gedacht.  8)7
Misschien kun je zelf een profieltje maken en uitdraaien, zorg ik wel voor een mooie standaard.  ;)
Heb er wel zin an, laten we hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn  Y

Floortje

Ik heb alvast een cake gebakken voor als jullie honger hebben o-) o-)
hahah :D

tot zondag --


Benjamin Renon

Ik knutsel wel wat in elkaar. Ach weer of geen weer gezellig wordt het toch wel...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Reinier Goorden

Van Mariska ook een belletje gehad vandaag, net voor ik in de bmw wilde stappen :q Sorry Mariska, daarom was ik misschien wat afwezig Y
Morgen zullen er namens de club dus 3 auto's vertegenwoordigd zijn.

Decepticon#1

Veel plezier morgen! Hoop dat het weer wat meezit (ach, kan nooit slechter zijn als 9 maart in Friesland!)


Benjamin Renon

Inmiddels alweer een tijdje terug...

Was een leuke meeting, maar niet echt super... Eerst wat gedoe gehad om een plekje te hebben, blijkt dat we daar niet mogen staan ivm doorgang van eventuele brandweerauto's. Dus moest er een andere plek gevonden worden. Die werd gevonden aan het verlengde van het stuk waar we stonden. Deze plek lag een stukje afgelegen van het oorspronkelijke terrein.
Er stonden een paar erg keurige auto's, maar ook een aantal die er eigenlijk niet hoorden te staan. Maarja dat zal allemaal wel.
Jammer genoeg heeft een paar keer flink geregend, maar dat mocht de pret niet drukken
Bij deze ook nog een paar fotokes van vandaag.
http://www.mijnalbum.nl/Album=TMT3AGVP
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

-Thunder-

Ziet er leuk uit!

Licht het aan mij of was het ook rustig kwa bezoekers als ik de foto's zo zie ?


Die seat  8)7

Niels van Dijk

Ik was vandaag ook gegaan maar ik heb niet alles gezien dus jullie ook niet ;( Als ik het had geweten was ik ff langs gekomen maarja dat is nu te laat l-

Reinier Goorden

#26
Het was idd rommelig Remko en dat had niet zo veel charme  :neen:
Ik had de coupe elders geparkeerd omdat o.a. de zomerwielen er nog niet onder zitten, dan vind ik dat ie daar niet thuis hoort op dat moment. Helaas bleek al gauw dat andere mensen daar anders over denken.
Ik denk dat ik niets teveel zeg als wij daar met 3 hele nette auto's waren. Het is dan ontzettend jammer dat wij door ruimtegebrek naar een zijstraatje verwezen worden en op het plein auto's te vinden waren waar je met een grote boog omheen loopt als ze bij je in de straat geparkeerd zouden staan, of zelfs de politie belt om ze af te laten slepen.
Als je vanmorgen om 6 uur je bed uitgekomen bent om je spullen te pakken en de laatste hand aan je "ride" te leggen, vervolgens 2 uur in de auto zit om op een meeting te belanden waar het een grote chaos is, vind ik het erg zuur.
l-
Maar natuurlijk hebben we het zelf wel weer gezellig gehad !-!


Ganz original  :x



Zo kan het dus ook  !-!  _o_

matthew

Zo ook nog even reageren,wij zijn al een tijdje thuis
Zoals Benjamin en Reinier al hebben gezegd sluit ik me bij aan,des al niet te min hebben Floor en ik ons toch vermaakt.

Foto's van mijn kant worden morgen geplaatst.

Dirk Kuipers

Jemig, dat kan ik me heel goed voorstellen zeg....

Maarre, de auto's stonden er zo te zien mooi bij!  !-!

Marissie

ook al weer een tijdje thuis..  ;) heel gezellig gehad.. maar zoals benjamin en reinier al zeggen sluit ik me daar ook bij aan..
Morgen zal ik even de foto's erop zetten.. nu maar ff te bed.. was wel weer een dagje  :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev