Advertenties


december 2007 - essen motorshow

Gestart door wesley23, 21 oktober 2007, 07:44:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nick Mattheus

niet echt mijn smaak :neen:

maar er liepen idd veel knappe dames daar Y :D
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Jeroen

Voor de liefhebbers  ;)







De rest... er staan ook een paar auto foto's op  ;)
http://www.jvfotografie.eu/essen2007/index.html

Enja, ik weet het, heel veel ruis.
Veel foto's waren onderbelicht en bij het ophalen hiervan is er een hoop ruis bijgekomen.

Reinier Goorden

Waar heb je die toch allemaal gezien Jeroen?? Heb het idee dat ik de helft gemist heb :q  l-

Paultje

snappie

Michel Veltman

ik geloof dat ik volgend jaar ook maar eens heenga...  o-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

je hebt tot en me zondag michel

ben 2 jaar geleden ook op de laatste dag heen geweest. de drukte viel toen enorm mee.

Paultje
















andere foto's post ik nog wel ff in het babe topic




snappie

Michel Veltman

Citaat van: peterachterop op  7 december 2007, 11:24:31
je hebt tot en me zondag michel

ben 2 jaar geleden ook op de laatste dag heen geweest. de drukte viel toen enorm mee.
ja i know maar de agenda staat t/m maandag alweer ingepland met klussen in huis (behangen) en shoppen ;)
Verwacht niet dat volgend jaar rond deze tijd de agenda er dan nog steeds zo uitziet :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dirk Kuipers

Nou nou.. Ik ben gister ook even geweest. En inderdaad, wat een boel mooie vrouwen zeg... Gewoon niet eerlijk...
Ook veel mooie auto´s gezien. Wel allemaal dure auto´s trouwens.. En de helft was audi, wat me wel een beetje tegen viel.
Maar het waren wel super auto´s, de ene nog grotere wielen en remmen dan de ander...

Ben weer met veel leuke spullen naar huis gekomen.  8)7
Zoals een veerpootbrug, etc.

Ik ben 1 renault tegen gekomen.  8)7

Dirk Kuipers


Remko LvB

Zo eindelijk een deel van mijn foto's online kunnen zetten :

Remko's foto's @ Essen 2007

Hier een paar shots.




















Jeroen

Wow  _o_

Op hoeveel ISO heb jij geschoten dan?
Ik ben zeer onder de indruk Remko, rag scherpe platen.  _o_

Remko LvB

Meeste op ISO Speed Ratings = 400 (zie ook de exif). Kleine Noise Ninja over sommige heen gehaald om het ruis wat er in zat weg te halen. Bij een paar ook wat curves en brightness/contrast aangepast. Voorzien van een simpele border en een kleine unsharp mask. Helaas wel allen individueel moeten bewerken aangezien de meeste in een iets andere setting zijn genomen.

Jeroen

Mooi spul dat noise ninja

zonder


met


_o_

Marc Brouwer

@Remko....

Nette pics hoor.... ik heb zelf nog geen tijd gehad voor de foto's maar ik zal er deze week eens voor gaan zitten en ze online zetten.  !-!
"We Shall Not Be Moved"

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev