Advertenties


14 september Street Legal Night Drachten

Gestart door Decepticon#1, 27 augustus 2007, 21:18:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop

Citaat van: lúk op  1 september 2007, 20:45:31
jah maar ik ben al x eerder maand daarvoor ook al vande weg gehaald >:D

Rijtje dan maar??...

1. Peter (Decepticon#1)
2. Dirk Kuipers
3. Alex (avmj) ((<< Met geheel nieuw interieur, achterbank & koffer komt later, deurpanelen hangen er nu in :D>>))
4. Dennis_K (naams verandering ipv dennis20)
5.lúk           (+ me vriendin als ze vrij van het werk krijgt ;) en zal me db killer meenemen :D)

Decepticon#1

He, iemand gaat voor de prijzen! Mogen we alvast een fotootje zien?  Y En hoe heb je de skai onderdelen behandeld in de deuren en dash? Polyester? Ik ben het nu met putty aan het bewerken en dat gaat niet slecht, alleen kijken of het niet te flexibibel wordt.

Dennis20

We hebben weer wat bij te praten daar!!!...
Nog meer die komen?   

@ peter...  Putty?? (even stom maare was dat?)

Decepticon#1

Day heb ik weer via Alex. Het lijkt wel op filler/grondverf. Ik heb de A- en B-stijlen ermee gedaan en dan krijg je ze goed strak mee. Ik heb deze delen al in de zwart gespoten (metallic)....ben er wel tevreden mee...nog even een goede laag blanke lak en glimmen maar!

Dennis20

Zeer goed peter...  !!
Ben benieuwd

en nu weer 'ON' topic..

Alex Verloop

Ben nog beetje heel druk a.t.m. met me kofferbak, kleine kans dat het afkomt, aangezien ik vanaf maandag a.s. tot vrijdag weg ben (en hopelijk wel optijd terug om 5u @ drachten te zijn).

Mocht ik later terugkomen, kom ik sowieso, moeten jullie maar een plekje vrijhouden en me even voor S&S inschrijven, maar dan bel ik nog wel!

Foto's? Moawh, misschien :P

Decepticon#1

1. Peter (Decepticon#1) (onder voorbehoud, moet nieuwe stoelen misschien ophalen  :q)
2. Dirk Kuipers
3. Alex (avmj)
4. Dennis_K (naams verandering ipv dennis20)
5.lúk           (+ me vriendin als ze vrij van het werk krijgt  en zal me db killer meenemen )

Alex Verloop

dat is onzin peter, je bent er gewoon bij ;) haal je die zaterdag maar op :)

Heb de wagen net gewassen en gepoetst, nog even kleine dingen bijgewerkt en ben klaar voor vrijdag a.s.  !-!

Donderdag OF vrijdag zelf bel ik je nog wel ff Peter (groen :P) om ff wat dingen kort te sluiten.

Groet en tot vrijdag,

Lex

Decepticon#1

Ja chef...maar ik heb vrijdag een goede auto ter beschikking, misschien kom ik dan wel even langs op de terugweg...staat nog niet vast. Ik hoor wel even van je Lex!

Mzzl,

Dennis20

Wat doen we jongens....,
Afspreken bij de macdonalds ofzo..?
Hoe is het de andere keer gegaan ? (was latr dus weet het niet)

peterachterop


Dennis20

Wie gaan er nu allemaal nog mee?....
En hoe laat spreken we waar af?

Het rijtje :

1. Peter (Decepticon#1) (onder voorbehoud, moet nieuwe stoelen misschien ophalen  ) .. komt gewoon Y
2. Dirk Kuipers
3. Alex (avmj)
4. Dennis_K
5. lúk   (+ me vriendin als ze vrij van het werk krijgt  en zal me db killer meenemen ) ... Haha :q


Dirk Kuipers

Ja, wat spreken we af? :) Ik weet de weg niet, dus ben er wel voor om ergens af te spreken.. :)

Trouwens, hoe zit dat nu precies.. Moet je eerst door een stuk weiland rijden om daar te komen? Of heb ik dat nu verkeerd begrepen?? Want kan dat wel met lage auto's dan? Ik heb geen zin mijn bumper er dan voorweg te rijden...

Peter Achterop, kom jij ook dan?

Dennis20

jah je moet over gras heen....
het is niet zo dat je bumper de grond meteen raakt hoor
peter vd meij, achterop , en alex kunnen er ook over heen dus..
de tijd moet alex maar zeggen weet niet hoe het vorige keer is gegaan.

Dirk Kuipers

ah zo. naja, ik zie het morgen wel.. Als t niet wil, dan wil t niet. :)
Vind het wel raar trouwens... maarja. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev