Advertenties


7 oktober 2007 Musselkanaal op wielen

Gestart door Jaap de Jong, 27 augustus 2007, 20:52:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Ik kom wel, maar heb morgenochtend onverwachts nog andere verplichtingen, nee, geen kerkbezoek...
Dus misschien kom ik morgenmiddag nog even neuzen. Volgende keer beter

wesley23

slecht nieuws ken er nie bij zijn megane staat stil pech en dat wordt morgen nagekeken sorry jongens.
baal als en stekker ervan
veel plezier morgen

Decepticon#1

Citaat van: Arjen op  6 oktober 2007, 18:47:09
Ik kom wel, maar heb morgenochtend onverwachts nog andere verplichtingen, nee, geen kerkbezoek...
Dus misschien kom ik morgenmiddag nog even neuzen. Volgende keer beter

Kerkbezoek mag ook als excuus hoor, nix mis mee (haha).

Veel plezier morgen allemaal!

peterachterop

Jaap,

dirk en ik zitten met een vraag.

Is het mogelijk dat we ipv 10.30 om 11.30 afspreken aangezien je tot 12 uur mag komen aanrijden.

Het evenement zelf is vanaf 13.00.

Ik stel deze vraag even aangezien ikzelf morgenochtend persoonlijke dingen te doen heb die belangrijker zijn voor mij.
Dirk wil graag samen met mij heen gaan en dat we dan met zn allen wel bij elkaar kunnen staan.

Is dat goed?

zo ja laten we dan de jongens die mee willen even pm en zodat ze allemaal op t juiste tijdstip er zijn.

Jaap de Jong

Hoi Peter,
Zoals ik het nu zie zijn we met z'n 3en :) Wij zijn net terug van stappen dus een uurtje langer slapen is welkom. Om 11:30 staat de koffie klaar :)
Groet, Jaap

Dirk Kuipers

ik ga om 10.05 uur weg :)
Ik hoop dat ik het kan vinden.. Ik ben daar verder niet bekend namelijk. :)

Tot straks! :)

peterachterop

makkelijkste is om vanaf julianaplein rechtsaf te gaan richting emmen.
A28 tot eelde en daar de n34 richting emmen.

Daarna bij gieten de weg af (groote verbouwing aan de n34).

Richting gasselte borger en dan staat 2e exloermond wel aangeduid.

Jaap de Jong

't was wat mij betreft een zeer geslaagde dag. Dirk, Peter en ikzelf stonden netjes naast elkaar tijdens de show, ietwat achteraf omdat we wat laat aankwamen op het terrein. Desondanks hadden de wagens veel bekijks. Dirk's donkere sound overtrof met stip de Clio aan de overkant en wist met een basstest zeer geslaagd de platen van mijn wagen af te rammelen... :D De dag was zeer goed bezocht er stond een aardig aantal wagens geshowt. Helaas wel ietwat weinig "show"-wagens maar wel een groot aantal oldtimers en andere voertuigen. Al met al een gezellige dag waar ook Arjan nog even langs is geweest en een praatje met ons heeft gemaakt. Volgende keer nemen we vishengels mee ;)

Foto's volgen..

peterachterop

Lekker weertje was mooi meegenomen.
Was wat anders als we ervan hadden gedacht.


Dirk, denk dat je een nieuwe screensaver krijgt...

Arjen

Het was zeker ietwat anders dan dat we gedacht hadden, "gelukkig" was ik nog later, zodat ik weg kon gaan op een redelijke tijd : ))

De stoepranden waren ook nog zo ontzettend hoog daar waar jullie stonden, was geen beginnen aan om eerder weg te gaan. Verder was het erg gezellig, met een gevarieerd aanbod van auto's!

Dirk Kuipers

Was wel anders dan ik had verwacht, veel trucks, caravans? en oldtimers..
Ergens in een zijstraatje stonden dan nog wat Show auto's alleen was het aanbod ook daar niet echt mijn ding.. Ook stond er zo nu en dan nog wel eentje tussen het lint van oldtimers.

De oldtimers en het uitstekende weer zorgden echter wel voor een zeer drukke middag, phoeh!

Ik heb de hele dag met mijn fototoestel rondgelopen, maar als je dan achteraf de foto's bekijkt, dan zie je weer dat ik er eigenlijk veel te weinig heb gemaakt, maar hier een paar:











Toch vond ik dit eigenlijk wel de mooiste foto, haha!



Ook in de auto op de terugweg nog wat foto's gemaakt, maar daar moet ik toch nog wat op oefenen, want heb nergens je auto mooi op de foto gezet...  l-





Ook nog een kort filmpje gemaakt, maar youtube weet daar de kwaliteit zo van te *piepen* at je heel Peter zijn auto niet meer ziet, ik upload hem later nog wel ff op mijn eigen server:
http://nl.youtube.com/watch?v=Jp3k0U1QTEk


@ Jaap, volgens mij vond je vader het ook wel leuk! haha  !-!
Qua muziek volume overtrof ik die clio volgens mij niet.. ook omdat het bij mij echt in de auto blijft, maar inderdaad was het vallen van jouw plaat wel een heel erg grappig moment!

@ Peter, een screensaver gebruik ik nooit.. :) Heb gewoon zwart scherm altijd..
Maar een achtergrond voor bureaublad is altijd welkom, heb er nu al een tijdje deze staan:





peterachterop


peterachterop

Dirk maar goed dat je een naam bij het filmpje hebt gezet.
Valt haast niet te zien.

Dirk Kuipers

Zo! Die laatste foto is wel erg mooi ja!

nee, klopt, is dit beter? :)
http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/MVI_0466.AVI
(ongeveer 50 mb)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev