Advertenties


7 oktober 2007 Musselkanaal op wielen

Gestart door Jaap de Jong, 27 augustus 2007, 20:52:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

Dirk komt vanuit friesland de a7 richting groningen.
Ik sluit me daar wel aan.


Jaap de Jong

#16
Dirk staat nog op "onder voorbehoud".. gaat het lukken om te komen Dirk? :) 5 Coupe's of meer lijkt me een leuk getal! ;)
Helaas komen de ovalracers die ik gevraagd heb niet.. er zullen echter ongetwijfeld enkele andere ovalrace-wagens te zien zijn :)

Dirk Kuipers


Yayo

Heb eigenlijk wel zin om te komen om net nog een meeting mee te pakken voor het einde van het seizoen maar het is 2,5 uur rijden  :? Ik ga erover nadenken of ik kom en wie er met me mee wilt komen.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

peterachterop

zijn de 7e meercdere events in nederland. kijk op hert automaxx forum.


Yayo

Citaat van: peterachterop op  1 oktober 2007, 13:06:44
zijn de 7e meercdere events in nederland. kijk op hert automaxx forum.



Snap de zin niet helemaal en wat je daarmee bedoeld  :?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Alex Verloop

Dat er op die dag meerdere meetings (in Nederland) zijn en dat heeft Peter gelezen op het AM forum.

Simpeler kan ik het niet omschrijven  :D

Dirk Kuipers


Yayo

Nou zo duidleijk ABN is het ook niet....En als je niet op het Automaxx forum komt weet je ook niet wat ie bedoeld.

Peter had ook kunnen zeggen: "Er zijn 7 andere events in Nederland. Voor meer info kijk ff op het Automaxx forum."

Zo begrijpt iedereen het gelijk  ;)
Maar neem aan dat de meeste Megane die naar een event gaan 7 okt in Musselkanaal zijn?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Jaap de Jong

Citaat van: Yayo op  1 oktober 2007, 19:42:22
Maar neem aan dat de meeste Megane die naar een event gaan 7 okt in Musselkanaal zijn?

Ik hoop het wel ;)

peterachterop

bedoel iegenlijk dat t geen heel groot event is.
doordat je zei dat je 2,5 uur moet rijden is er vast wel iets dichter bij huis te beleven.

Dat was eigenlijk mijn punt.

Maar om samen met meganes te staan is natuurlijk leuker.

Alex Verloop

Citaat van: Dirk Kuipers op  1 oktober 2007, 19:23:31
Hey alex, kom jij ook zondag? :)

Nop ben er zondag niet bij. Moet zaterdag avond laat draaien, dus dat gaat hem niet worden. Bijkomend; Wagen dusdanig ver door de torsie gegaan, dat me kasten nu definitief gerold moeten worden, anders rij ik met 100km me banden aan flarden ;) en dat is niet handig :P


Dirk Kuipers

Gaan we er nu met zijn allen nog naartoe? Zo ja, ergens even verzamelen dan?

Jaap de Jong

#29
Ik stel het huis van m'n vader beschikbaar als verzamelplek ;) Als jullie hier op tijd zijn is het nog zo'n 1,5km rijden naar de entree van de show.  Adres is Zuiderdiep 320 in Tweede Exloermond. 10 uur / half 11 hier lijkt me een mooie tijd; dan kunnen we nog met z'n allen nog ff een bakkie doen en dan in een rij naar de show :)

edit: mocht je er niet uitkomen; mn nummer is 06 145 200 20. Ik ga vanavond nog uit maar probeer wel rond 10 uur compleet "up&running" te zijn :)

Lijstje...
1. Jaap (Japsen)
2. Dirk Kuipers
3. Peter Achterop
4. wesley23
5. Arjen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev