Advertenties


boomcity II Leeuwarden.

Gestart door peterachterop, 14 juni 2007, 15:28:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Jij komt gewoon  :x Het is vet gezellig toch? Anders voel ik me zo alleen  ;(

lúk

ja peter wel komen wil je auto wel eens zien ;) nouw of het nog van auto wassen komt vandaag ik weet het niet.regent al de heele tijd ;(

Dirk Kuipers

Citeerregent al de heele tijd

?????
Hier nog geen regen gehad.. alleen maar zon.. :)

Zal morgen de regen hier wel naartoe getrokken zijn.. ;)

lúk

nouw dirk paas mij dan eve 2 uurtjes zon  8)7 kan ik me auto wassen en in de schuur zetten :q

lúk

nouw mijn auto staat schoon en droog in de schuur !-! _o_
nouw hopen dat die morgen schoon en droog in friesland staat zou mooi zijn !-!

peterachterop

kom zeker jongens rustig maar.

bedoel meer dat waar ik om bekend sta

(laatkomen).

lúk


peterachterop

die vergeet ik niet hoor.

moet wel heel in de war zijn wil ik op mn fiets komen.

lúk

gronigen leeuwarden is wel stukkie fietsen moet je er vroeg uit :D :D

Alex Verloop

Heyyy,

Ben net weer terug uit de garage, torsie stangen vielen aan de linkerkant gewoon NIET los te krijgen :O

Over 2 weken gaan we het nog een keer proberen, dus tot die tijd nog maar even op terreinwagenstand rijden :)

Wel gelijk aan de voorkant mijn bumper in lijn gezet met de rest van de carosserie (kunnen de geinteresseerden morgen wel zien). Tevens een nieuw setjes spacers achter geplaatst ;)

En... pronkstuk, een glanzende voorruit zonder barsten :P

lúk

kerel dat is niet zo mooi :x maarja hopen dat het de 2e x wel lukt !-!
maar ik dagt dat je me nog zou bellen over morgen :D

Decepticon#1

Ik ben erg benieuwd naar jullie auto's mannen. Jullie zijn morgen half 11 bij de Mac in Goutum?

Mzzl,

Peter

peterachterop

ga nu weg naar t tuinfeest van een familielid welke afgelopen week getrouwd zijn.

Denk dat ik laarzen mee ga nemen. onweer hier. Kijk vanuit huis richting de euroborg.

als ze daar de finale spelen denk ik dat er behoorlijk wat gegleden gaat worden vanavond.

lúk

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 23 juni 2007, 20:10:39
Ik ben erg benieuwd naar jullie auto's mannen. Jullie zijn morgen half 11 bij de Mac in Goutum?

Mzzl,

Peter
wij alex/lúk gaan een poging doen :D wij vertrekken hier half 10. zwolle leeuwarden is ongeveer uurtje ma kan sneller :q mijn auto is niet veel byzonders hoor peter 8)7 nouw ik zie jullie morgen allemaal wel !-! ik ga straks eerst nog eve het nacht leven van zwolle opzoeken :)

Alex Verloop

Zo, weer een vroeg dagje :0, kon toch geen oog dicht doen :P

Over een 1,5uur richting Zwolle, en dan verder naart hoge noorden ^^, maar eerst nog even poetsen, want de regen gister heeft de glans weer een beetje verstoord!

Tot straks allemaal!

@ Jochem; Ben wel benieuwd naar die 19" rims van je :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev