Advertenties


boomcity II Leeuwarden.

Gestart door peterachterop, 14 juni 2007, 15:28:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop



Al drie keer eerder werd er door Tuning Club Friesland en Xtreme Car Concept samengewerkt voor het neerzetten van een topmeeting waar gezelligheid een grote rol speelde.

Ook dit jaar vindt er weer zo'n evenement plaats, en wel op 24 juni! Jawel, je leest het goed, 24 juni.. Dat is al over iets meer dan 2 weken!!! Nu zul je je afvragen waarom dat dan pas zo laat bekend wordt gemaakt. De reden daarvoor is even simpel als feestelijk: de meeting vind plaats tijdens het openingsweekend van een compleet vernieuwd Xtreme Car Concept! De komende weken wordt bij hen de shop uitgebreid en omgebouwd tot een volledige ACR shop.
Om dit te vieren is er op zaterdag een 'normale' open dag, waar geïnteresseerden een kijkje kunnen nemen in de nieuwe winkel. Op de zondag (24 juni) wordt dit nog eens dunnetjes overgedaan, maar dan met een grote meeting erbij! De shop zal die zondag open zijn en er zullen diverse mooie aanbiedingen gelden.

Hier een kleine samenvatting:

Live DJ's, o.a. Brainmaster, Deetek, Demay, met uiteenlopende muziekstijlen
Paaldanseressen en Bodypaint door Passion for Dance
Sound-Off, vorige record: 160 dB
Demo-cars.
Aanvang: 10.00 uur.
Adres: Kelvinstraat 2, Leeuwarden
GRATIS entree


Komt ie weer.

Treintje;

1 yellow rmc (Peter).
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Dennis20

Op een zondag dus de tijd dus allemaal komen...!!

Treintje;

1 yellow rmc (Peter).
2 dennis20 (dennis)
3
4
5
6
7
8
9

lúk

Op een zondag dus de tijd dus allemaal komen...!!

Treintje;

1 yellow rmc (Peter).
2 dennis20 (dennis)
3 lúk         (ondervoorbehoud als ik niks anders heb)
4
5
6
7
8
9

lúk

je kan tog ook savons na de kerk  8)7

Decepticon#1

Haha...ja das waar...zal even checken...maar ik kom sowieso even kijken! Hoe laat vertrekken jullie? spreken jullie ergens af?

peterachterop

zat eigenlijk weer op een route planning te wachten.

Laten we wel afspreken om ergens te wachten zodat we allemaal bij elkaar staan.

Decepticon#1

Ik kan er half 12 zijn....misschien is het een idee om te verzamelen bij de E10, das 5 minuten buiten Leeuwarden. Of de Mac in Goutum, das misschien nog wel makkelijker (en erg lekker). Vandaar is het ongeveer 5 a 10 minuutjes rijden naar de meeting. Is dit een idee? Zo ja, dan kom ik even met een routebeschrijving voor de diverse richtingen.

peterachterop

prima, wij zijn er wel eerder.
Als er een eindtijd van inschrijven is van show en shine meld ik je wel aan.


lúk

ik weet niet waar dat is. zo goed ken ik leeuwarden nouw ook weer niet 8)7
maar volgens mij ligt dat niet op de route voor mij. kom uit zwolle kom dan van de anderekant binne ;)

peterachterop

denk dat peter wel een aantal routes plaatst.

Decepticon#1

Ik maak vandaag even routes voor jullie!  !-!

Decepticon#1

Hallo Damen und Herren,

Ik kan de routes naar de meeting geven of we kunnen ergens afspreken in Leeuwarden en vandaar naar de meeting rijden? Ik stel voor om af te spreken bij de Mac in Goutum. Is dat een idee? En dan rond half 11? Of moeten we er eerder staan? De meeting begint 10 uur.

Groetjes,

Peter

peterachterop


lúk

dat weet ik wel te vinden Y heb rond om en in leeuwarden familie wonen. duz kom er vaker langs ;)

Decepticon#1

Nou, even voor de zekerheid.

Als je vanaf Zwolle/Heerenveen komt, dan gewoon de snelweg blijven volgen richting Leeuwarden, immergrade aus! Bij binnenkomst Leeuwarden zie je bij de stoplichten wel de Mac aan de rechterkant.
Vanaf Groningen/Drachten (via Quatrebras). Bij Quatrebras links richting Leeuwarden. Bij de 1e stoplichten links, helemaal de weg uitrijden en dan rechts bij de stoplichten (t-splitsing). Vervolgens de weg blijven volgen richting Harlingen tot de tweede serie stoplichten voorbij het tankstation (tankstation is aan je rechterhand). Daar moet je linksaf slaan. Het stoplicht waar je links moet is bij een vrij groot kruispunt. Vervolgens de weg volgen over de brug naar de volgende stoplichten, daar zie je aan de linkerkant de Mac wel. Bij deze stoplichten dus linksaf slaan.

@ Dennis en Peter: is het anders een idee dat we elkaar ontmoeten bij Quatrebras en vandaaruit naar de Mac rijden?


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev