Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 45

Gestart door matthew, 28 november 2012, 22:21:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Ik heb geen foto's ervan gemaakt ;) en welke stevigheid :P ik merk er verder niks van alleen dat de rand in de wielkuip omgerold is :P

Roadkill (Michiel)

@Rogier: moest je meg ook niet voor de APK?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Mijn Meg hoeft pas 04-04 gekeurt te zijn, ik breng me auto begin Maart al na de garage voor een keuring (doet een vriend van me).

Umpire (Robin)

Vraag aan Dirk:

heb jij de dashboordverlichting ed van kleur veranderd ook?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dirk Kuipers

Nee, is nog originele kleur.

Rogier,
Die randen in de wielkuip zitten er toch voor de stevigheid van de bocht lijkt mij? Stel, je stoot nu met je knie tegen je rand aan, kan hij daar nog tegen?

Rogier

haha ik maak liever geen deuk in me auto dirk :D ik zal het vanavond even voor je proberen, en of je het merkt in de bochten lijkt mij sterk, maar je weet het nooit.

Heatzone (Mark)

Haha, je hebt de rand er niet uitgeslepen toch? Hij is toch dubbelgevouwen om het zo te zeggen? Dan behoud hij naar mij inziens alsnog wel enige stevigheid weliswaar minder als normaal maar volgens mij genoeg om niet zomaar een eigen leven te gaan leiden :D

matthew

Normaal vouwen ze de rand idd om.
Dat maakt niet zoveel uit.

Rogier


Jeremy

Als de rand omgevouwen is dan is de rand juist sterker...je vergroot de stijfheid van de constructie daarmee.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rick Santbergen

Citaat van: Jeremy op 18 januari 2013, 19:24:22
Als de rand omgevouwen is dan is de rand juist sterker...je vergroot de stijfheid van de constructie daarmee.

Kan me niet voorstellen dat de stijfheid vergroot wordt.

Een L bocht versterkt juist de rand.

Tedo

Ik denk ook niet dat 'ie er sterker van wordt; anders zou elke auto dat standaard wel zo hebben toch?

Dirk Kuipers

Die L zit er niet voor niets in natuurlijk. Daarom ben ik ook benieuwd of je rand nu nog tegen een stootje kan.

Jeremy

Dan heb ik het verkeerd begrepen denk ik... Dus als ik het nu goed begrijp dan is de wielkuip omgerold van een L-vorm naar een vlakke vorm? In dan geval is het niet steviger natuurlijk :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev