Advertenties


Algemeen autonieuws

Gestart door Timo Zuiderduin, 7 februari 2006, 21:35:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Ik zie dat er een nieuw slachtoffer is gevonden....
pffff, gelukkig maar...... ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Meganez

M.A.Z.D.A.: Miserabele Auto Zonder Degelijke Afwerking

We zijn je niet vergeten..  :) ;D

Stefan

haha, nou bedankt hoor....
die had ik al eens eerder gehoord/gezien ja ;) ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

wat dachten jullie van dit speelgoed trouwens....
knappe opvolger

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4576&cache=no
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

RikRace

Ik hoop toch wel dat ze bij Renault zich niet het kaas van het brood laten eten.......



Toekomstblik op snelle 207?s
15 februari 2006 ? Tekst Frank Jacobs

De opvolger van de 206 zal in Gen?ve sowieso al wel d? publiekstrekker van de Peugeot-stand zijn, maar de Fransen nemen het zekere voor het onzekere en onthullen daar meteen de 207 RCup, een monsterversie van de 207.

Deze voorloper van de 207 Rally Super 2000 heeft een monocoque chassis en een rolkooi. Voor de aandrijving van allevier de wielen zorgt een 280 pk sterke atmosferische tweeliter motor. Toegegeven, de 207 RCup is nog maar een concept car, maar hij geeft ons wel vast een indruk van wat we in de toekomst van de snelle 207-varianten mogen verwachten. En dat is precies het verlangen waarmee Peugeot het succes van de 205 en de 206 hoopt te gaan prolongeren.




Ziet er zeer potent uit, maar Renault zal ook wel snel komen met een Super 2000 Clio RS, toch??


Groeten,
Rik

-RENAULT-SPORT-

Stefan

Citaat van: RikRace op 15 februari 2006, 21:49:53
Voor de aandrijving van allevier de wielen zorgt een 280 pk sterke atmosferische tweeliter motor

dat zijn serieuze plannen
280pk 4-wiel aandrijving :o
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mickeynox

 8) 8) Wat een mega mooi ding  8) 8)

Meganez

Helaas ziet het uiteindelijke model er meestal toch aardig anders uit als het concept..

zoals deze 407




Wouter

De peugots zijn cker heel dik, jammer dat het hier slechts om concepts gaat. Maar als het goed is komt er idd een Clio RS, 2 liter (zonder turbo).. 200pk met schakelflippers aan het stuur....18inch...Ik vind m best vet.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

ids

Bovenstaand moet mijn volgende ook maar gaan worden denk ik!!!

EbOoZ

Das wel puur zo'n auto inderdaad :D

Timo Zuiderduin

Saab komt met een supersportwagen!!
in Geneve wordt de wagen aan het publiek gepresenteerd, ik vind hem zelf wel heel veel weg hebben van een Audi conceptcar die weer afgeleid is van de wagen uit I-robot!

De Saab:


De Audi:

Michel Veltman

voor een saab toch wel bruut bakkie :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Wouter

Ziet er idd wel aardig uit maar ik moet zeggen dat ik de 9.3 sedan in Aero versie ook wel leuk vind hoor.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev