Advertenties


aan alle tunerzz van nederland

Gestart door peterachterop, 14 januari 2006, 18:27:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

Dit bericht plaats ik hier via een Tuningbuddy!

Beste Tuners en alle car-minded people,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Wybren Elgersma uit Friesland en stond toevallig afgelopen maand in een blad met een reportage over mijn auto.....leuk zou je zeggen...is het natuurlijk ook. Dan krijg je veel te horen; "Mooi man! Daar doe je het voor toch?"
Ja, dat dacht ik ook......totdat ik er op een nacht (ik kon maar niet slapen) achter kwam waarvoor ik (en waarschijnlijk iedereen) het voor doet......het publiek!!
En dan bedoel ik niet het "verwende" tuningspubliek en medetuners...maar
de "gewone" burger......dat ze hun nek verrekken als je langs komt rijden toch?

Maar...er wordt een hele grote groep mensen vergeten!!
Gehandicapten! (lichamelijk en geestelijk)
Een hele groep jongens en meisjes die niet op deze evenementen aanwezig kunnen zijn, omdat het gewoon niet mogelijk is qua omstandigheden!
Zij zien ook programma's als "Pimp my Ride" en "De Grote Beurt"!
Dus waarom niet andersom? Wij gaan naar hun toe!!
(dit wordt al door verschillende clubs gedaan...trucks, sportwagens)
Dus waarom niet wij, tuners van Nederland! Als we met duizenden tegelijk naar Automaxx Summer edition kunnen.....dan kunnen we dit ook landelijk naar instellingen toe lijkt me toch?

Dus per provincie alle clubs, tuners verzamelen! En gaan! Geef die jongens en meisjes de dag van hun leven!! Het is voor ons zo'n kleine moeite.....laat ze in je auto zittten, een stukje mee laten rijden...etc. oftewel mini-meetings bij instellingen!!

Vandaar dat ik deze brief/mailing post om te kijken of er animo is bij alle clubs in Nederland (vast wel... en om dit ergens komende zomer te doen in een "actie-week"...door heel Nederland. (en evt. media-aandacht....Grote Beurt, Hart in Actie)

Ik ga dit sowieso doorzetten...en begin in Friesland (mijn provincie) om te kijken of het een succes is......maar als de reacties overweldigend zijn....dan moeten we maar direct landelijk, toch?
Dus laat je horen wat je ervan vindt en of je mee wilt doen!
(kan me haast niet voorstellen dat je hier nee tegen kunt zeggen...)

Hier doe je het voor!!!

met vriendelijke groeten,

Wybren Elgersma

Je kunt reageren met tips, suggesties en support op:

wybren@mail.com (ook MSN) en/of 06 - 46341588

Timo Zuiderduin

goed initiatief.
heb hier ook al een heel stuk over gelezen op AM forum.

mochten er concrete plannen komen ben ik aanwezig!!

peterachterop

juist ja is van wybren elgersma (hij staat deze maand in de auto & tuning met een 306).

Elk jaar is er ook een glow parade welke de opbrengsten naar vila pardoes storten.

Rmc_Jelluh

ik heb al aan verschillende truck-run megedaan.. maar dit idee is me nieuw als er idd concrete ideen komen.. ben ik van de partij cker in het mooie brabant.. ;) ..

goed bezig  Wybren

Michel Veltman

#4
ik wil best langskomen om deze mensen ook een plezier te doen :D
heb dan wel geen 10% getunede auto maar goed dat maakt denk niet geheel uit ???

iig mooie initiatieven ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Greencabrio

Ook ik zal hieraan mijn steentje bijdragen!!! Kom maar op met de plannning!!

Decepticon#1

He he! Dit is een goede vriend van mij, heb er jaren mee op school gezeten en heel wat plaatjes met hem gemixt achter de draaitafeltjes. Na de havo raakten we elkaar wat uit het oog en ontmoeten elkaar in 2004 weer. En wederom hadden we een gemeenschappelijke hobby: tuning & styling!

Ik steun hem in ieder geval!

Mzzl,

Peter

Dennis Postma

Voor zolang ik iemand een plezier kan doen met deze auto sta ik hier zeker voor open  :D

Joost-cabrio

ook ik sluit mij er bij aan :D voor een goed doel zkr  ;)


wouter arnouts

ik ook en onze club wou ook wel meedoen geloof ik ;D :D

peterachterop

Er wordt erg veel op gereageerd en ik denk dat t niet lang zal duren of de eerste dag zal gehouden worden.

Auto-eijgelaar forum.  http://www.auto-eijgelaar.nl/phpbb/viewtopic.php?t=198

Automaxx forum.  http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=1507

EbOoZ


ThE-BaKeR


hansel

Het is een goed idee!!!Hier in de buurt is ook altijd een Fatimatour dat is danwel met trucks maar een soort iets dan met autos is een mooi idee   :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev