Advertenties


Algemeen aankoopadvies gevraagd topic.

Gestart door Gerwin Port, 31 januari 2005, 22:35:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ravens

Halo Gerard

Ik heb gekeken op die site maar daar word aangegeven dat ik niet kan verzekeren voor die prijs :O >?

michel

Word e rnog toevallig op deze vraag geantwoord heb hem pas 3x gesteld of willen jullie niemand helpen want dan zoek ik wel een ander fotum voor info,.


Ik heb een vraagje moet ivm de vele km op gas rijden.
Maar nu wil ik dus een megane coupe met g3 kopen.
Alleen hebben jullie wat dingen waar ik op moet letten of bepaalde kwalen bij bepaalde motors.
En welke motor jullie aanraden en waar op te letten enz.
Een aankomende megane rijder.

rombartus

Citaat van: michel op 14 maart 2005, 20:21:18
Word e rnog toevallig op deze vraag geantwoord heb hem pas 3x gesteld of willen jullie niemand helpen want dan zoek ik wel een ander fotum voor info,.


:-X

Bob

Als je nou zelf eens bij het FAQ gedeelte zou kijken zou je zelf je antwoord kunnen vinden ?:o

EyesOnly

Citaat van: michel op 14 maart 2005, 20:21:18
Word e rnog toevallig op deze vraag geantwoord heb hem pas 3x gesteld of willen jullie niemand helpen want dan zoek ik wel een ander fotum voor info,.
Ik zou een officiele klacht indienen !
Dat kan zo toch niet!!!! kom op antwoorden anders loopt ie weg! is toch geen service!

:) :) :)

pilootje

CiteerWord e rnog toevallig op deze vraag geantwoord heb hem pas 3x gesteld of willen jullie niemand helpen want dan zoek ik wel een ander fotum voor info,.

Misschien weet niet iedereen iets van G3 af....

Geduld is namelijk een schone zaak

michel

Nou jammer dat dit dus geen forum is waar je alle info normaal op krijgt dan ga ik maar weer terug naar het wel zo fijne renault tuning forum waar tenminste mensen zitten die je weillen helpen adios.

Michel Cijs

#22
suc6? :D? :)

op de site staat overigens plenty info hier, dus als er is een keer niemand reageert binnen een halve dag of zo dan is er nog voldoende back-up info waar je iets meer moeite voor moet doen? ;) om een voorbeeld te geven, klik op het knopje zoeken boven in de forum balk en geef g3 in en druk op enter: 3 pagina's met gevonden onderwerp  :o

om toch maar ff wat service te bieden, ikzelf zou geen enkele renault motor adviseren op gas, maar er rijden hier in de club meerdere voorbeelden die mijn mening daarin niet ondersteunen, uiteenlopend van een 1.6e tot een 2.0 16v
Ikzelf zou een dci kopen.......

Michel Cijs


Ravens

lol daar ook niet echt geholpen!

Ik blijf lekker bijdeze forum, ik word geholpen. En is niet gelijk wacht ik even toch ?

Groetjes,

Ravens

Ronald Grizell

Hallo mensen,

Ik zou wat advies en tips willen voor een aankoop van een megane coupe uit 2000 op G3. Ik heb deze wagen ergens te koop zien staan en heb er erg intresse in de wagen, hij heeft 53000 km op de teller staan (NAP) en het is een 1.6 16 v. Waar moet ik voor de aankoop op letten om geen miskoop te doen.

In afwachting van julle reacties avast many thanks ?;D

Michel Cijs

vraag is al vaker gesteld op het forum, zoek ff wat rond en kijk ook op de FAQ op de site en je bent al een stuk wijzer  :D

ronald grizell

Niet op gelet :) zal eens gaan zoeken tnx voor de reactie :D

sebastiaan

Zie F.A.Q...en verders....kijk vooral wat er al aan gedaan is. ;D
Distibutieriem of dergelijke... :D

succes verders

Qweras


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev