Advertenties


Advies verkoop

Gestart door Marshall, 23 mei 2005, 17:10:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marshall

Beste Renault-rijders,

Ik denk dat dit de beste plek is om deze vraag te stellen.

Ik ben toevalligerwijs tegen een, mijn inziens, vrij goedkope Renault Megane Coup? aangelopen. Deze heb ik aangeschaft met het idee om hem zelf te rijden maar ik twijfel nog over verkoop om zo een ander model te kunnen aanschaffen. Maar dan moet het dus wel winstgevend zijn en ik gelijk moeten hebben met het feit dat ik hem goedkoop heb aangeschaft.

Waar het om gaat is de volgende auto:
- Renault Megane Coup? 2.0 ph.1
- bouwjaar 10-'97
- km: 175.000
- extra's: LM-velgen, schuifdak, elektrische voor- en achterramen (voor is standaard, achter niet begreep ik)
- technisch: afgeleverd met nieuwe APK en beurt, vervangen zijn: riem, remblokken en schijven rondom, elektrisch onderdeel van achterraam

Wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Ik dacht zelf toch wel aan 6000,-, misschien hoger?

Thanks voor de reacties!

Marshall

EyesOnly

6000 met 175000 uit 97??
Ik ben bang van niet hoor...

Meganez

Als het een gewone benziene uitvoering is kan je er wel rond de 6000 euro voor vragen, afhankelijk van de staat van de rest van de auto. Meer zeker niet want dan koopt iedereen denk ik liever bij een dealer. Zo'n auto ligt voor zo'n hoge prijs sowieso slecht in de markt, omdat je er bij een dealer nou eenmaal garantie bij krijgt.

Waarom wil je hem uberhaupt verkopen ??? Er bestaat toch geen mooier model auto als een Renault Megane Coupe Phase 1? ?:)? ?(in deze prijscatagorie dan he...? ;))

Paultje

kijk anders ff bij

http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/pagina/auto/koerslijst/koerslijst-entree.nl.html

Je moet alleen wel lid zijn van de ANWB. maar ik neem aan dat als je zelf geen lid ben, er vast wel iemand in je omgeving is met een pasje.
snappie

Paultje

Dit zijn de richtprijzen van de anwb.

1999 90.000 km ? 6500  ? 4500 

1998 105.000 km  ? 5400  ? 3400 
snappie

Marshall

#5
Ik zit erover te denken om te verkopen als de winst flink is. Dus niet pers? verkoop noodzakelijk.
Richtprijs van 5400 voor een 98'er. Mmmm.... En dat is een 2.0?

Als ik m niet verkoop dan zullen jullie mij hier vaak tegenkomen ;)

Meganez

Welkom op 't forum dan! (als je hem dan niet verkoopt he..  :D)

Is het trouwens een 2.0L 16v??? Dan is hij die 6000 zeker nog wel waard. Je beschrijft namelijk dat de schijven "rondom" zijn vervangen terwijl de 2.0L 8v alleen schijven voor heeft.

Marshall

Thanks voor het welkomstwoord. Ik zal mijn best doen om het verblijf ook voor jullie zo prettig mogelijk te maken ;)

hmm... Naar ik zie op de overeenkomst en kopie deel III is het gewoon een 8v. Staat niet specifiek vermeld, dus lijkt me 8v.
Dan zal ik het dus wel verkeerd begrepen hebben...

Marshall

Wordt wat lastig op dit moment: oplevering is vrijdag a.s.? :D

Marshall

DA0G inderdaad... dus inderdaad een 8v wat ik al dacht. Waar staan de 'F'codes voor?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev