Advertenties


In car DVDsystemen

Gestart door ids, 12 april 2005, 13:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ids

Kun je hiervoor ook bv een playstation2 gebruiken? Hier zat ik zelf nl aan te denken. Of is het meer aan te raden om een echte carDVDplayer te monteren?

Mijn gedachtengang was natuurlijk dat met de playstation nog leuke spelletjes te doen zijn:)  Maar de sony carDVDplayer kun je weer bedienen terwijl hij bv in de achterbak ligt :D

Hmmm dilemma ;D  Hoe hebben jullie (als je het hebt) gedaan.

Michel Cijs

ja kan prima? :D

ik heb beiden en dus keuze  ;D

ids

Kun je op het scherm trouwens ook nog andere dingen laten zien? bv een lijst met mp3's die je in je player hebt? En dan bedoel ik je normale HU en niet de playstation?


Timo Zuiderduin

PLaystation kan je ook bedienen als ie in je kofferbak ligt.
er zijn allerlei verlengdraden etc. voor.
word alleen wat lastiger als je dvd'tje wilt wisselen.

maar dan zeg ik,... waarom in je kofferbak??
er zijn genoeg plekken om hem te monteren en hoe dichter je hem voorin hebt liggen hoe minder kabels je hoeft door te trekken!! ;D

ids

Dat is waar maar vind maar een goede plek! Als ik er 1 neem dan neem ik die slimline! en die gaat van boven open! Dan moet ie dus of in het handschoekastje en dan kan er niks anders meer bij of onder de stoel en dan kan hij niet open:)   

En hoe zit dat dan met bedienen? Verlengkabels? PS heeft toch alleen een infraroodremote? en dan moet je hem toch echt erop mikken!

Timo Zuiderduin

er is toch ook zo'n kabeltje met een remote-ontvanger eraan dacht ik??
Maar hij is ook te bedienen met de Joypad's.

eventueel een soort railssysteem waarmee je hem onder je handschoenvakje monteerd!!
zelfde idee als zo'n uitschuifplank onder een bureau voor je toetsenbord.

Ik dacht zelf dat de slimline ook zo'n uitschuiflade had maar dat zal ik dan wel verkeerd hebben, ik ken om eerlijk te zijn alleen de oude PS2 uitvoering.

maar er zijn genoeg mensen die die dingen hebben ingebouwd volgens mij,..
misschien even idee'en opdoen op www.showyoursound.nl daar staan zoveel projecten op, er moet er vast wel 1 bij zijn waar je wat aaan hebt.


Skywalker1978

Heyhey,...

wat wil je nu eigenlijk het liefste ?? ???
Spelletjes spelen of gewoon DVD en MP3 muziek bekijken/beluisteren ?

Elke DVD-speler is weg te werken en te bedienen met een extern infrarood oogje.....
Ik raad wel een dinsize DVD-speler met frontloader aan i.p.v. 1 met een laadje...die gaan vrij snel kaduuk... :-\

Als je iets zoekt qua DVD of LCD-schermen dan laat maar iets weten..ik zit in die handel !  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev