Advertenties


Oranjetour Katwijk aan Zee 2015

Gestart door Fubar (Marcel), 3 februari 2015, 13:57:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Je kon er op wachten, maar de uitnodiging voor dit jaar is weer binnen.

Aangezien de opkomst binnen de Megane Club vorig jaar niet bepaald bemoedigend was t.o.v. voorgaande edities 2011, 2012 en 2013 is het voor de oranje-kinderkes wellicht interessant te weten dat er ook in 2015 nog steeds Megaantjes in alle variantjes rond tuffen op deze aarbol. Dus meld je (weer eens) aan voor deze feestelijke dag !-!


Geachte heer, mevrouw,

Dit jaar zal de 10  editie van Oranje Tour Katwijk aan Zee plaatsvinden.
Zoals de meesten van jullie al weten wordt dit georganiseerd voor kinderen en volwassenen met een beperking of langdurige ziekte.   

Het evenement zal plaats vinden op zaterdag 2 mei 2015
Locatie: Sporthal Cleijn Duin   NIEUWE LOCATIE!!!!!!!
Tijdstip: 10:00 - ± 16:30 uur

De deelnemende voertuigen zullen worden voorzien van een leuke decoratie. 
Dit jaar is het thema, hoe kan het ook anders: FEEST! De deelnemers zullen tijdens deze tour zoveel mogelijk verkleed gaan, gericht op thema  FEEST en alles wat daarmee te maken heeft. Wij stellen het dan ook zeer prijs als u ook met uw kleding daarmee rekening wil houden. 
Op onze website www.ovkatwijkaanzee.nl kunt u de foto's van voorgaande jaren bekijken. 
U wordt bij aankomst ontvangen met een kopje koffie, wat lekkers en natuurlijk zal ons broodje haring ook niet ontbreken. Kortom, u ziet ook u zal de hele dag in de watten gelegd worden. 

Bent u in het bezit van een bijzondere of opvallende auto, dan zouden we het fijn vinden als we op uw medewerking mogen rekenen.
Mocht u mensen kennen die ook in het bezit zijn van een bijzondere auto, dan zouden we het fijn vinden als deze zich ook aanmelden.
U zou de gehandicapte / chronisch zieke deelnemers er een erg groot plezier mee doen. 
U kunt zich opgeven door het bijgevoegde deelnameformulier in te vullen en per post of per mail terug te sturen. Met z'n allen kunnen we ervoor zorgen dat deze deelnemers een onvergetelijke dag krijgen. Het wordt ook voor ons allemaal een dag waar we met veel plezier aan terug zullen denken.   


Graag tot 2 mei a.s. 

Commissie Oranjetour
Tineke Zuijderduijn
06-51578946 
Oranjevereniging Katwijk aan Zee       
E: Tinekle10@hotmail.com
I: www.ovkatwijkaanzee.nl 
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Bobo1.6

Nou is mijn megane niet heel bijzonder, alleen andere lampen en na vrijdag waarschijnlijk xenon. Lijkt me wel heel leuk om te doen! Zou ik alsnog mee kunnen rijden denk je?

megcab2000 (Verkocht)


Hoi Marcel, dit jaar doe ik weer mee.
Een paar keer (6) met de megane en mx5 meegedaan ,maar dit keer gaat het de SLK worden (de megane aut. rijdt wat minder in fileverkeer).

Kun je mij aub even zo'n deelnameformulier doormailen ?

Tot ziens.
willem
Megane is verkocht

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

cabrioliefhebber

Marcel, m'n cabrio Meg 1 phase II is niet heel bijzonder maar met goed weer natuurlijk heel leuk. Mag ik van jou zo'n inschrijfformulier?

Hans

Fubar (Marcel)

Hans,

Als je een echte Y cabrioliefhebber :grin: bent stuur dan even een pb v.v. je e-mail adres !-!
--
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Citaat van: Bobo1.6 op  3 februari 2015, 14:04:54
Nou is mijn megane niet heel bijzonder, alleen andere lampen en na vrijdag waarschijnlijk xenon. Lijkt me wel heel leuk om te doen! Zou ik alsnog mee kunnen rijden denk je?
Y

CiteerMegaantjes in alle variantjes
!-!

Stuur svp een pb met je e-mail-adres voor het inschrijfformulier. :coffee:

ps: Je kunt ook evt. een projectje (bij Gas Monkey :D) opstarten als het niet bij xenonlampjes blijft. ;)
Tuning-onderdelen zijn hier en op MP te vinden Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Citaat van: cabrioliefhebber op  4 februari 2015, 02:01:16
Marcel, m'n cabrio Meg 1 phase II is niet heel bijzonder maar met goed weer natuurlijk heel leuk. Mag ik van jou zo'n inschrijfformulier?

Hans

Y !-!

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Bobo1.6

Ik moet eerst kijken of ik vrij kan krijgen die dag, maandag begin ik bij een nieuwe baan en moet elke zaterdag werken!

racebeest

Lijkt Me leuk om als club erheen te gaan..ook aangezien ik nog nooit bij een meeting ben geweest... Maar tweede probleempje heb wel 2 leuke racestrepen en een uitlaat die zacht brommetje heeft maar zou dat al "bijzonder" genoeg zijn  8)7
racebeest

cabrioliefhebber

Bedankt Marcel,
Ik heb het inschrijfformulier binnen. Ga nu duimen voor mooi weer.

megcab2000 (Verkocht)

#11
Hoi Marcel, ze zijn traag dit jaar met info op hun site  8)7
Jammer wel.

gr.

update: ik zie ,dat ze pas op 26 mrt over de agenda gaan vergaderen en daarna eindelijk pas meer info op die ovkaz.nl site . Neem ik aan.
Megane is verkocht

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Beste chauffeur,

Namens het bestuur van de grootste Oranjevereniging van Nederland, de Oranjevereniging Katwijk aan Zee, danken wij u hartelijk voor het inschrijven voor de Oranjetour 2015. Al maandenlang kijken gehandicapte en/of chronisch zieke kinderen én volwassenen met spanning uit naar deze speciaal voor hen georganiseerde dag. Er rijden vele van u al jaren met ons mee en dit wordt dan ook ontzettend gewaardeerd.

Dit jaar wordt het feest in, en vanaf, een andere locatie georganiseerd; dit is de Sporthal Cleijn Duin op de Stadhoudersdreef 1 te Katwijk. De deelnemers worden hier opgevangen vanaf 10:00 uur, waar zij direct kunnen doorgaan naar de sporthal waar diverse activiteiten zullen plaatsvinden. Tevens zal het hier gedurende de gehele ochtend groot feest zijn.

Voor de chauffeurs hebben we dit jaar een hele aparte ruimte, wanneer u de sporthal binnenloopt zal het direct duidelijk zijn waar u naartoe kunt. Daar zult u ontvangen worden door onze dames en krijgt u bij hen een kaart met een nummer. Dit nummer is gelijk gekoppeld aan uw deelnemer voor die dag. Verder krijgt u een tasje mee met allerlei lekkere en leuke dingen voor onderweg.

U bent welkom vanaf 10:00 uur maar wij verzoeken u wel om in elk geval voor 12:00 zich aangemeld te hebben. We zullen ongeveer om 13:30 vertrekken en zal aan de route begonnen worden.

Na afloop van de rit wordt u weer verwacht in de kantine van de sporthal voor een hapje en een drankje. Het is tenslotte feest en dat willen we zeer graag met u vieren, zonder u zou deze Oranjetour niet mogelijk zijn.

We hopen ook zeer op mooi weer en zien u graag op 2 mei!

Voor verdere vragen kunt u terecht bij Tineke Zuijderduijn, tinekle10@hotmail.com en 06-51578946

Met vriendelijke groet, Tineke Zuijderduijn Bestuurslid Oranjevereniging Katwijk aan Zee
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

#14
Trefpunt is om 10.30u bij de Shell, vertrek om 10.45u.

Adres:
Den Ruygenhoek
Rijksweg A4 1
2132 MA Hoofddorp


Zoals vermeld is er dit jaar een andere locatie in Katwijk, dus neem i.i.g. je navigatie mee !-!

--
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev