Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 37

Gestart door Stefan, 3 augustus 2011, 23:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rohald

geen excuses nodig. daar is dit topic voor: om vragen te stellen :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Xanquezer (Frank)

tja, het is een beetje verwarrend...
dat wel...


maar vanaf vandaag gaat het weer beter worden!
ik zal vanavond a morgen ff het verhaalt van mn audio er ook bij gaan zetten.
ennnn  foto`s van de turbo  :9~
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

pierre

@ xanquezer
Goed bezig geweest
Ik blijf het volgen !-!
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

juul

@xanquezer
mee moeten gan naar de poetsmeeting was nu een stuk schoner :D

Paul

Waar zijn die foto's van de turbo dan  :?
Ik zie geen intercooler oid zitten.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Christian de Vriend

Citaat van: xanquezer op 23 september 2011, 16:04:57
tja, het is een beetje verwarrend...
dat wel...


maar vanaf vandaag gaat het weer beter worden!
ik zal vanavond a morgen ff het verhaalt van mn audio er ook bij gaan zetten.
ennnn  foto`s van de turbo  :9~

Ik ben stiekem ook wel benieuwt naar de turbo

Op de fotos van je topic zag ik dat je een 2,0 8v met een CDA filter had,heb je de turbo er zelf op gemonteerd?
lage of hoge druk conversie?en welke turbo is er gemonteerd?

Jammer dat die 2.0 8v blokken geen crossflow zijn,omdat alles aan 1 kant zit,warmt de inlaat zo rap op als je aan het scheuren bent
voordeel is weer dat dit blok iets meer pk's heeft in hogere toeren,dus goed om een turbo aan te duwen  :q :q :q :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jacques

Leuk dat neon spul, maar ik wil graag foto's van de 2.0 turbo motor zien.  Y

matthew

Ja ik ook,want ik zie geen turbo.

Lampen staanwel leuk trouwens.

Roadkill (Michiel)

Zit geen turbo op,zou ik eigenlijk ook heel raar vinden aangezien het blok niet uit elkaar gehaald is (compressie moet verlaagd worden...) enne voor iemand die zelf zegt dat ie bij aanschaf nog 0 verstand had van auto's leert ie anders wel erg snel... (aanschaf in juni 2011 en dus in de tussentijd eigenhandig een turbo ingebouwd,echt respect als je dat kan..) Dus leuke auto maar denk dat je je beter gewoon bij de feiten kan houden.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Het is ook verdacht stil nadat iedereen foto's van de Turbo willen zien!  :neen:
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

nd-photo.nl

Ik zou juist trots zijn als ik zo'n conversie had gemaakt/gemonteerd!

Christian de Vriend

De foto is nu te zien,de turbo is een elektrische (neem aan dat die zo word aangesloten) ventilator,die in de luchtinlaat zit
moet zeggen dat ik die voor het eerst gemonteerd zie op wat voor auto dan ook,ben benieuwt of het (alicht) winst geeft.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Christian de Vriend op 24 september 2011, 21:57:53
Ik ben stiekem ook wel benieuwt naar de turbo

Op de fotos van je topic zag ik dat je een 2,0 8v met een CDA filter had,heb je de turbo er zelf op gemonteerd?
lage of hoge druk conversie?en welke turbo is er gemonteerd?

Jammer dat die 2.0 8v blokken geen crossflow zijn,omdat alles aan 1 kant zit,warmt de inlaat zo rap op als je aan het scheuren bent
voordeel is weer dat dit blok iets meer pk's heeft in hogere toeren,dus goed om een turbo aan te duwen  :q :q :q :q

Precies goed gezegt!
Gewoon wat meer lucht druk om hem sneller in de hoge toeren te drukken!





@ rest

Om een echte inlaat/uitlaat turbo te bouwen zal er zoveel gemod moeten worden en zoveel kosten moeten worden neergelegd.. dat zou de spuitgaten uitlopen  :x l-
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Met alle respect (echt waar) hoop ik niet dat je er veel voor betaald heb,het is leuk om te proberen,maar of het werkt???

green heeft bv een filter uitgebracht die de twister heet,er zit een soort propellor in gemonteerd die de lucht zou
roteren zodat dit meer winst zou geven,op de testbank meeting hebben we deze maar een paar keer gezien,en elke keer
hoorde we het zelfde,het is eerder een restrictie,dan een vooruitgang.

mijn advies zou zijn,test eerst vermogen op een testbank,en zet de elektra turbo er op,om zo exact te weten wat de winst is.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev