Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 35

Gestart door Stefan, 22 april 2011, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

#195
Citaat van: Erwin Haanen op 15 juni 2011, 16:33:13
Ik heb nu even alle meningen gelezen,en weeral geven jullie een goeiuh indicatie van jullie groepsgeest,amaai bedankt.

@ edje,Rick,Colin,Coup a one,Rogier; bedankt voor je normale reactie

@matthew,Lammert,Rodney,heb je mij ooit zoiets grofs horen zeggen ik denk het niet e,ik heb ook nooit gezegd dat ik iets niet mooi vond,of vind van jullie megane's,ik heb ook nooit iets gezegd van jullie wheelgap,velgenkeuze,bumpers enz,ik probeer altijd complimenten te geven,en als ik iets niet mooi vind hou ik mn mond .

Goed gevoel geven jullie,en dit is niet de 1ste X hoor dat jullie zo grof reageren op iemand die iets doet al dan niet voor de fun,of voor de echt omdat hij of zij erachter staat.

Nou Erwin even toelichten,en dat is meer zoals Rick het al aan geeft,je hebt echt een hele dikke meg 3cc(vind ik en volg je project ook trouw) en vind dit 'stickerbump' niet mijn ding(maarja dat is mijn persoonlijke mening).
Ik reageer vaak vrij direct inderdaad,meestal zeg ik dan ook niks maar vind het niet mooier op je cc.
Je zegd zelf ook al dat het voor 2 meetings is en meer voor de grap.

Ik ben dus wel benieuwd naar je updates die op de planning staan.

Maar let wel je kunt ook weleens negatieve reaties krijgen zoals nu dan het geval was.
Ik weet dat het in Belgie helemaal in is en het langzaam aan in Nederland op komt.

Mocht je nog iets met mij willen uitpraten ofzo mag via pm.
Edit: Ik heb je al even een pm tje gestuurd.

Robin

Ik vind stickerbomb juist wel vet, maar dat klein houden (bumperlipje ofzo).

Verder ben ik sowieso wel van de stickers, heb er onlangs nog een paar geplakt :grin:

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Hey Erwin.

Opzich vind ik het wel geinig om te zien. Al vind ik het zelf niet helemaal bij zo'n stijlvolle Megane CC passen, daar is het mijn inziens iets te druk voor. Toch zie ik de humor er wel van in. Het lijkt me trouwens wel een rage die op bijvoorbeeld een Golf 2 goed tot zijn recht komt. Het lijkt eigenlijk wel op graffiti maar dan in het klein.  :)

JanJ

Als onder die plaatjes die mooie CC blijft zitten is er toch niks mis mee?  :q

Stefan

Het kan er ook weer vanaf, da's het voordeel Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: JanJ op 15 juni 2011, 22:20:47
Het heeft in ieder geval meer stijl dan die dobbelstenen van de Halfords........................

Dat vind k niet lief Jan :P Deze heb ik er tot kort geleden in gehad :P hehehe :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Lammert

Grof is wel een heel groot woord Erwin Haanen, ik/wij geven gewoon onze meningen. Je hoeft niet te liegen hoor als je iets niet mooi vind. Heb liever eerlijke reacties , natuurlijk is het leuk als iemand je auto mooi vind, Maar als jij bijv( ik noem maar iets ) mijn motorkap niet mooi vind of de kleur etc... dan mag jij dat gerust zeggen, jij mag je mening geven. Ik vind op die sticker na vind ik jouw auto echt supervet.
tuning is an art

Erwin Haanen

Ik lieg niet,en je hebt een verschil tussen zeggen dat je iets niet mooi vind en gewoon bot doen.
Nogmaals het zal het verschil Belgie -Nederland zijn ,want zoals je nu begint doe je het in mijn mening weer,je komt heel hard over met; Grof is wel een heel groot woord Erwin Haanen.

Je gebruikt mijn voornaam en achternaam achter elkaar alsof ik een kind ben dat door de leraar berecht wordt op iets.
Maar ale laten we dit nu gewoon rusten iedereen heeft nu zn zegjuh gedaan over tot de orde van de dag. :)
megane 4 station 1200 gtline

Rick Santbergen

#203
Citaat van: Erwin Haanen op 16 juni 2011, 17:18:27
Maar ale laten we dit nu gewoon rusten iedereen heeft nu zn zegjuh gedaan over tot de orde van de dag. :)



MOD: Hierbij wordt de discussie nu gesloten, alle verdere opmerkingen worden onmiddelijk verwijderd.


Iedereen heeft zijn zegje gedaan en zijn mening gegeven, het heeft geen zin hier verder over te discuseren.

Rogier


Edwin Postma

Ziet er leuk uit nicole met de lampen aan :D
Maar wanneer gaan je voorste velgen er nu eens onder? o-)
Truckertje

Nicole

Haha lijkt beter dan zonder. :P :D
Als het mee zit deze week, maar in ieder geval voor de 26e. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Lammert

@ Maikel Dikke velgen man!!! vind ze echt prachtig staan onder je megane
tuning is an art

Dennis Postma

Ziet er goed uit Maikel. Ook de achterlichten vind ik een behoorlijke vooruitgang.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev