Advertenties


Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

- Wie wilt er komend jaar een meeting organiseren?
Komend jaar wordt het te kort dag maar ik wil best in 2013 / 14 of 15 een nieuwe meeting organiseren, dan echter wel in een andere provincie van Nederland.

- Wat voor meetings zie je graag in 2012?
Een gezamelijk weekend club meeting in de vorm van een rondje Nederland door de twaalf provincien met in elke provincie een ontmoetingsplek om andere megane rijders te ontmoeten! ;)

De Carclean poetsmeting voor het interieur :? :)

En is het niet wijserlijke Rick om een agendalijst te maken v/d meetings, daar waar we eventueel in de aantocht v/d ledenvergadering een stemming kunnen doen (daar waar we als club wel en niet naar toe gaan) :?

- Wat was de leukste meeting van 2011? (en is deze voor herhaling vatbaar?)
Persoonlijk vondt ik de opening'smeeting wel gezellig maar miste echter wat aan activiteiten op de tweede dag want was er juist blijven overnachten met de ingeving vanuit die gedachte _o_

Verder vond ik de opening'smeeting van de RTC erg geslaagd en voor herhaling vatbaar, darnaast vondt ik onze eigen puzzeltocht meeting gezellig en bovenal voor herhaling vatbaar zoals eerder al aangegeven en dan met vernieuwende aanpassingen!

JanJ

Citaat van: Rick Santbergen op 11 januari 2012, 14:50:33
Ook ik vind het idee leuk. Is het goed als ik aankomende week ook even contact met jou zoek Jan?

Is goed hoor......................zoasl ik toen al vertelde heb ik iemand in de familie- / -kennissenkring die amateurfotograaf is. Hij werkt met diverse (amateur) modellen die hier misschien wel voor in zouden kunnen zijn.

Ik hoor wel wat van je.

Edwin Postma

Citaat van: Nicole op 11 januari 2012, 14:07:12
Indien ik wat voor hier in de regio mag regelen, zit ik zowiezo tedenken (zoals ik al zei) een fotoshoot te doen. We zitten ook dicht bij delfzijl dan. Daarbij heb je dan meteen een soort "tourtocht".
Ook heb ik 2 plaatsen kunnen vinden waar je kan overnachten, waarvan bij 1 bbqen maar iok nog veel meer te doen is.

(Excuses voor typfouten, moet nog wennen aan m"n telefoon. Ik pas het thuis ff aan)
;)
Een tourtocht naar het einde van deze planeet Nicole?
Truckertje

Stefan

Ik ben benieuwd wat Nicole daar in het noorden des lands zou kunnen organiseren !-! Y
Alle ideeen zijn welkom, zeker als er ook echt werk van gemaakt wordt.
Ik neem even de toertocht door het twenste landschap in gedachten van afgelopen seizoen, georganiseerd door Roy.
Daar was nu duidelijk uitgebreid werk en tijd aan besteed _o_
Dat soort organisatie wordt natuurlijk toegejuicht, waar dan ook in Nederland.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

@edwin: ja daar waar de wereld ophoud :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Ik pak alvast een Astronauten pak Nicole :D :D
Truckertje

Nicole

Dat zou wel een bijzondere meeting worden dan. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Indien het jullie wat lijkt om een clubweekend in het Noorden te houden, ik heb nu 1 plek gevonden die opzich wel wat is.
Daar hebben ze oa. een barbequepaviljoen. (met overkapping, dus indien het slecht weer is, kan het door gaan)
Incl. wellness, en faciliteiten zoals:
Een mooie zwem en speelvijver met waterglijbaan.
Met strand en ligweides .
Een kabelbaan en div. speelvoorzieningen
Een nieuw klimnet en een supernova
Visvijver
Sport en spelvoorzieningen zoals volleybal, voetbal en basketbal
Tafeltennistafel
Trampolines

(staan ook dingen voor kinderen tussen, maar die dan maar ff weg denken haha)
Prijzen zou ik dan moeten informeren voor 1 nacht p.p.

Tevens mogelijkheden voor tenten, maar ook blokhutten en chalets. :)

Verder nog even een stukje gereden vandaag, en opzich wat leuke fotolocatie's gezien wat we ook kunnen doen.
Oa. deze plekken (sorry voor slechte kwaliteit).
(grote loods, ook plekken zonder die tekst :q )


Dit zijn 2 locatie's waar wij foto's gemaakt hebben, maar er zijn nog mooiere plekken (met genoeg ruimte voor alle megane's) waar we zijn geweest vandaag oa. bij de zee.



Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Klinkt goed, Nicole !-! Doet eens wat prijzen voor die chalets...Y
Als ik kom, komt de rest ook mee & wij zijn niet kampeerderig ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Ik kan altijd eens informeren. Het is dichtbij, dus misschien zelfs het handigste dat we er dan gewoon even heen gaan. :)
Dan kan ik ook alles even zien van hoe en wat. Misschien (als het niet te ver bij elkaar vandaan is uiteraard) is het mogelijk voor de mensen die niet in een tent willen, of geen hebben om in een blokhut oid te gaan.
Ik kan wat foto's plaatsen van de blokhutten etc.?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Mij lijkt zoiets wel wat. En foto's doen het altijd goed ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Voor een weekend kom ik wel naar het noorden toe  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

Ik kom ook wel naar het noorden toe voor een weekeind

Dirk Kuipers

Ik woon in het noorden, dus voor mij wel makkelijk.. :)
Maar ik persoonlijk hou weer iets minder van een heel weekend en straks met de kleine heb ik daar denk ik helemaal geen zin en tijd meer voor. Maar ff een dagje langswippen kan ook altijd!

Nicole

@Christian en Koen: !-!

@Dirk: Een dagje is ook altijd goed, en gezellig! Roy en ik zijn bij het vorige clubweekend ook alleen op zaterdag geweest. :)

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev