Advertenties


Idee voor een meeting.......

Gestart door Jeroen, 20 februari 2011, 00:00:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Heeft iemand dan een kerel voor bij mijn meg? :D
Maar een shoot lijkt mij ook wel wat, wil wel eens een paar écht mooie foto's van m'n megane. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Floortje

@ Rogier, ja dat klopt dat waren 2 modellen, Het is een leuk idee

2 jaar terug hebben we nog een meeting georganisseerd voor foto`s beide keren hete de meeting rc meets forum leden. ook is er beide keren een oproep gedaan voor de dames om model te staan en beide keren was de reactie niet tot nauwlijks er v.d. dames.

Jeroen

Citaat van: Rogier op 25 mei 2011, 18:31:32
ik wil er wel bij iemand een paar inschoppen hoor :D :D dan wordt het van zelf wel rendabel :D misschien andere optie's ? misschien een shoot houden met wat modellen ofzo ? ik zag zoiets op de pagina van michel veltman met die 2 dames ;) of was dat niet van een meeting ?

Was wel van een meeting Joey:

Hier de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=B7LRA8FU
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

JanJ

Citaat van: Floortje op 25 mei 2011, 18:35:26
@ Rogier, ja dat klopt dat waren 2 modellen, Het is een leuk idee

2 jaar terug hebben we nog een meeting georganisseerd voor foto`s beide keren hete de meeting rc meets forum leden. ook is er beide keren een oproep gedaan voor de dames om model te staan en beide keren was de reactie niet tot nauwlijks er v.d. dames.


Omdat volgend jaar mijn werk in Frankrijk er, voor zover het er nu naar uitziet, op zit had ik eigenlijk een meeting/fotoshoot voor willen stellen voor komend jaar.

Iemand bij ons in de familie doet shoots met diverse vrouwelijke modellen en zijn vrouw doet de visagie. Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn zoiets (mede) te organiseren maar dan met " onze" verenigings-auto's/Meganes. Ook mannelijke modellen is dan misschien wel een optie want deze persoon zit nu in dat wereldje en kent best wel wat modellen (amateurs)....................

Maar dit jaar komt er voor mij niets van, gewoon omdat ik geen tijd heb e.e.a. op te zetten.........

Misschien bij voldoende belangstelling dus wel: wordt vervolgd..........??????

Gr, Jan.

Rogier

ja dat klopt, was er de laatste keer bij. bij het ac in de meern ;)
toen stonden jij en mariska bij mijn oude auto :P. maar nu zonder de normale leden, maar alleen clubleden

Floortje

Dan zul je denk ik op het voorstel van Jan moeten wachten nog een jaartje

Want zoals ik al aangaf zijn er binnen de club geen dames die model willen staan, en als je een paar mooie modellen wilt in huren komt daar een prijskaartje aan te hangen natuurlijk.

Den

Is een leuke taak voor ben en rogier denk ik  :P

Als je op mp een advertentie zet met hoe of wat en dat je modellen zoekt.
Er zijn genoeg meiden die het eens willen proberen.
Fotos sturen naar mailadres van meganeclub en dat hun dan gaan selecteren.
Vast een lid in de buurt die ze op willen halen en thuis willen brengen.

Staat zelfs nog een foto van mn zusje hier op het forum, ze deed dat toen voor car-models
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Benjamin Renon

Er zijn toch ook mannelijke leden die een vriendin hebben of vrouwelijke leden die er leuk uitzien? Dan hoef je ook niet ver te zoeken. ;) Alleen willen die meestal niet. Van Floor en Mariska (en haar hond Mégan) zijn leuke foto's gemaakt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Ja dus die zijn al geweest tijd voor andere personen dus.

Laat maar horen.

Den

Citaat van: Benjamin Renon op 25 mei 2011, 22:09:24
Er zijn toch ook mannelijke leden die een vriendin hebben of vrouwelijke leden die er leuk uitzien? Dan hoef je ook niet ver te zoeken. ;) Alleen willen die meestal niet. Van Floor en Mariska (en haar hond Mégan) zijn leuke foto's gemaakt.

Misschien wel maar die van mij zou het al niet snel doen en je moet toch echt de drang hebben om zo op de foto te staan.
En je moet er zeker feeling voor hebben, niet bij een auto staan, foto maken en volgende  8)7
Het is moeilijker als je denkt hoor, is geen vakantie kiekje haha

Geloof zeker leuke foto's maar op hoger niveau voor een kalender ofzo is een vak apart.

Zelfde als met de nabewerking en het maken zelf
Ook met spiegelreflex of met een first sony, foto retouchen met paint of met cs.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

matthew

Nou hobby foto graven hebben we hier wel die aardig uit de voeten kunnen.
En die doen het gratis.
Modellen is lastiger niet iedereen wil dat.

Mijn vriendin heeft het 3 jaar geleden gedaan,en is toch leuke sessie geworden.
En voor kalander is puur een meganeclub kalender geweest.

Aan de eisen waar jij het aan wil laten voldoen komen ook weer kosten bij kijken,en geloof me dat gaat niemand betalen,want dan krijgen ze ruzie met hun eigen partner.

Den

Das waar maar dat bedoel ik. Om goed en echt moooi resultaat te krijgen moet je investeren.
Als je een vriendin hebt die het wil doen voor je eigen auto dan is het haalbaar maar wil je modellen van buitenaf tja dan zal het wat kosten.

Zoals Dennis ook weet, er komt veel meer bij kijken dan dat het lijkt. Foto's van yve5 zijn ook erg mooi altijd maar veel werk en ervaring
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

JanJ

Wat ik als idee had zou ook (als ik alles zo voor elkaar zou krijgen) weinig tot geen kosten met zich meebrengen. De fotograaf in kwestie doet nu (ook als ervaring voor zichzelf) kostenloos fotoshoots en zijn vrouw (voor haar studie) neemt de visagie op zich. Niets ten nadele van de RMC-fotografen.

Mij ging het erom dat via hun hoogstwaarschijnlijk namelijk wel, zonder kosten, modellen te regelen zullen zijn.

Gr, Jan.

Dennis Postma

Ik denk dat het idee van Jan helemaal niet zo slecht is. Misschien kun je eens peilen Jan of er van uit de fotograaf en vrouw interesse is om dit te doen volgend jaar. Wij "clubfotograven" (om het maar even zo te noemen) kunnen alsnog gewoon foto's schieten die dag wat alleen maar resulteert in meer foto's toch? Ik vind dat je met het organiseren van zoiets alle opties open moet houden en aan de hand van de info die je hebt pas je plan moet trekken. De modellen zouden ook leuk zijn, en als er dan nog vrouwelijke leden of aanhang zich geroepen voelt om model te staan kan dat toch gewoon. In dit geval zouden de "clubfotograven" en de vrouwelijke aanwezigen misschien nog iets op kunnen steken van de fotograaf, vrouw en modellen. Zo word het ook nog eens een leerzame meeting.  ;)

Erwin Haanen

ik zie het wel zitten mijn auto op een mooie plek ,met allemaal mooie modellen erop :)
megane 4 station 1200 gtline

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev