Advertenties


Filter combosetje dls

Gestart door chrisje, 9 januari 2007, 22:54:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chrisje

Hallo mensen,

Ik ben hier nu voor het eerst ingelogd op deze website, maar kom hier regelmatig. Heb namelijk zelf een megane coupe phase 2.

Nu ben ik op het moment me audio aan het veranderen.
Heb een dls r6a combosetje, de speaker en de tweeter zitten al op zijn plek, alleen de filter (zijn nogal lomp groot van dls) heeft iemand enig idee waar ik die dingen kwijt kan. Dacht zelf namelijk achter het dashboardkastje, maar hoe moet ik dat dan bevestigen?

Of ik kan de filters gewoon achter in de koffer bak bij de versterker plaatsen, maar zit er eigenlijk een maximum op de lengte voor de kabels.
Want als ik hem in de kofferbak plaats, dan gaat de draad van de speaker en tweeter van de rechterdeur, onder het dashboard langs de linkerkant van de auto zo naar de kofferbak en dat is toch al gauw 5-6 meter per luidspreker. En dan de linkerkant nog dat is ook nog is een meter of 4 per luidspreker.
Dus dan zit ik al gauw op 20 meter bekabeling voor de luidspreker

Timo Zuiderduin

ik had ze onder mijn dashboard vastgekit, ruimte zat daaronder!!

chrisje

Had je ze dan achter het dashboard kastje vastgekit, zoja aan het kunststof of aan dat rubberspul of hoe dat ook heet wat tegen het schutbord aan zit.

Timo Zuiderduin

nee,. onder het bovenpaneel van het dashboard,. dat is een grote loze holle ruimte!

en dat vastkitten klinkt erger dan het is, ik bedoelde gewoon een klein beetje kit puur om ervoor te zorgen dat ze niet gaan schuiven!
dubbelzijdig tape kan eventueel ook, is misschien zelfs makkelijker maar aangezien dat door warmte van de zon nog weleens los wil laten,...

berry_p

de megane heeft inderdaad een hele hoop ruimte onder de deksel van het dashbord.
daar had ik destijds ook mijn dls filters zitten en die zaten vast met dubbelzijdige tapijt tape.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev