Advertenties


Vraag over radio Megane Coupe!

Gestart door meganedude1, 25 maart 2006, 18:35:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meganedude1

Hallo,

ik heb een Megane Coupe uit 2002 1.6 16v. Ik zou hier graag een cd wisselaar in willen bouwen maar ik weet niet welk merk de cdspeler/radio is. Dus misschien dat iemand mij dat ff kan vertellen.

Alvast bedankt.

EyesOnly

Is het niet makkelijker om gewoon een nieuwe radio te nemen met mp3 functie?
Dan gaat het geluid kwalitatief omhoog en je zal waarschijnlijk goedkoper uit zijn.

meganedude1

nee niet egt ! dus iemand ??? met nuttige info ??

ForeverYoung

Heb je er toevallig zo een waar Tuner List opstaat?

Dus de originele?

Zo ja, dat is er 1 van VDO Dayton, en daar kun je een VDO cd-wisselaar op aansluiten. De dealer heeft ook wisselaars voor de nieuwere modellen Mégane, je zou even kunnen navragen of ze ook kunnen leveren voor jouw type Mégane, maar de dealer is wel aardig prijzig met dat spul dacht ik.

er lopen hier een paar topics over, met de zoekfunctie, trefwoord Tuner List moet je wel een paar dingetjes kunnen vinden over deze radio, en mensen die er ook een wisselaar op wilden aansluiten.

indien je een ander type radio hebt, waar geen merk voorop staat (B-merk radio ofzo) dan is het inderdaad toch het handigst 'm even los te halen, je zou eventueel een foto hier kunnen posten maar dan moet er maar net iemand zijn die het dingetje ook daadwerkelijk kent.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev