Advertenties


Polyester

Gestart door R.Wiemer, 2 februari 2006, 22:08:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R.Wiemer

Onder het motto, "verras je buur, ga eens aan het werk met poly en plamuur" ben ik al een tijdje bezig met het maken van een polyester hoedenplank en het inbouwen van mijn tweeters. 

Hoedenplank


Tweeterroosters


Nou wil ik mijn hoedenplank effe passen en meteen komen er weer een paar vragen in mij op.
Er komen 17 cm speakers achterin (rond) nou heb ik geen idee of dat past i.v.m de hoogte.

Mijn vraag was laat iedereen die speakers in de hoedenplank heeft zitten de zwarte plastic kapjes (te zien op onderstaande foto) zitten, of haal je deze weg? (het lijkt mij dat ze geen nut hebben)


mickeynox

PETER.... waar is die helpdesk als je hem nodig heb.
Nee zonder dollen als iemand daar een antwoord heeft is hij het wel  :D

peterachterop

rustig maar jongens.

Kijk ik heb ze er wel onder vandaan gehaald omdat ik mn speakers op een hoger gelegen ring heb geplaatst.



En wat betreft die speakers ik neem aan dat je ze wel hebt gepast in het gat daarvoor. en de hoogte komt wel goed.
De mijne is hoger en past ook nog onder de ruit.
Zoals ik de jouwe kan zien heb je de plank overtrokken met poly en niks verhoogd.

erik161

Je bent er al bijna, als ik je foto's zie. De afdekkap is er al, dus moet je alleen nog een houten breiwerkje in elkaar zetten, zodat je speakers eronder passen.
Je kunt bijv. de pastic kapjes gebruiken en daarop met een houten ringen de speaker iets verder naar boven te krijgen. Zit de speaker nu al te hoog, dan moet je zelf iets in elkaar knutselen. Aan je foto's te zien, moet dat geen probleem zijn. Ziet er erg netjes uit.

P.S. Misschien toeval, maar het lijken mijn tweeterkapjes wel ;)

R.Wiemer

Das idd teval, had eerst halleen het voorgedrukte "rondje"aan de achterkant van de speakerkapjes eruit geslepen. Doordat de kapjes iets gebogen zijn sluit het geheel dan niet meer mooi aan, vandaar dat ik ze er nu in geplamuurd heb. Wil zowel de hoedenplank als de tweeterroosters in kleur van de auto spuiten.

peterachterop

Vandaag zal ik de fotos in mn project zetten van mijn dash.
Ik heb de bovenkant ook geplamuurd en dat ziet er erg strak uit.

1 tip als je dat ook gaat doen, zorg dat je een matte lak gebruikt. Glans is erg hinderlijk.

zal vandaag ook even proberen iets te scannen uit de car % hifi die mij toegezonden zijn.
Daar staat iets in over doorboards maken, das een zelfde principe.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev