Advertenties


Andere velgen

Gestart door jeroentje, 30 december 2008, 12:05:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rs50jochem

Ik denk dat het een goed plan is.. En met veren word de auto ook stugger idd.. :)

jeroentje

#31
 !-! Stug genoeg, zodat de banden voor niet de wielkasten raken bij hobbel(tje)s?

jeroentje


rs50jochem

Ik denk dat het moet passen.. Plaatsen is weten.. Wij kunnen enkel gokken.. Gewoon proberen, meer kan je niet doen..

Jeroen

Ik heb eigenlijk alleen aan de achterkant gedacht.
Dat past maar voor weet ik niet, eerst even passen en dan de adapters bestellen. ;)

jeroentje

Hmz.. shit.. Noujah ik ga morgen bij mn aanstaande auto kijken. Dan die week erop (als alles meezit) de adapters bestellen.. Hoe zit het bij Jeroen dan? Ik had namelijk bij mijn oude auto het probleem dat als ik bijvoorbeeld schuin een hobbel opstuurde (scheve stuurstand) dat de banden tegen mijn wielkasten aankwamen... Ik ben echt heel benieuwd of dit gaat passen... Wil het niet zomaar aanschaffen namelijk als het achteraf NIET werkt... --

8)7

rs50jochem

Ikzelf heb met een Megane CC gereden (zelfde voorkant als jouw auto) en daar had ik 19Inch 8J ET22 met 215/35X19 en 9cm verlaagd geen problemen.. Daar wel te verstaan dat ik een schroefset had in de stugste stand en met bump-stops tussen de schotels..

Dus als ik jouw setup hier tegen afzet denk ik wel dat het moet lukken.. En bij insturen zal hij zeker niet raken.. Eerder bij gewoon een hobbel te hard nemen dat hij mogelijk kan raken doordat hij niet genoeg de klap opvangt (te slappe vering).. Maar ik schat in dat dit niet aan de hand zal zijn en dat hij moet passen..

Mijn Megane CC met de bovengenoemde setup (er paste geen wijsvinger tussen de band en wielkast en raakte dus niet in de wielkast bij inveren :) )








jeroentje

Zo dan! Dat ziet er wel gaaf uit zeg! Overigens, lekkere tijd voor een reply! Haha! Maar bedankt, jouw setup was dus in iedergeval 5,7 mm verder naar buiten als de mijne... In verhouding tot de standaard setup ligt mijn band 40,35 mm naar buiten, en de jouwe 46,05 mm... Nu was het plan, zoals al gezegd dat ik de wagen 40 mm ging verlagen met alleen veren, dus ik weet niet of ik dan nog met het probleem zit? Eventueel ook bumpstops plaatsen?

jeroentje

Helaaaaas, ik zou vandaag de auto gaan bezichtigen, maar die #*@&#~@# van een autodealer belde toen ik onderweg was. "Er is vanmorgen iemand geweest, en die wil hem bijna zeker kopen, die heeft voorrang, die woont in de buurt  >:( >:( >:(...
Ik heb een maand geleden met die kerel al contact gehad, en zou vandaag 140km komen rijden naar dat hok van hem om zn auto te bezichtigen. Niet alleen heb ik nu geen Megane, maar ben dus ook mn huidige auto niet kwijt  l-...
Overnieuw beginnen maar, en in iedergeval die kerel mijden, daar kun je geen zaken mee doen!!!! >:(

rs50jochem

Een maand doen over 1 auto kopen is ook wel lang als je het mij vraagt.. Bij mij duurt het meestal 2 dagen vanaf moment de auto zien en ermee wegrijden.. ;)

Maar ###lig.. Gewoon ff verder kijken.. Er zijn 'r genoeg..!

jeroentje

De vertraging kwam van "de andere kant", plus het feit dat de beste heer in Noord Brabant gesettled is, en ik zelf bij Amsterdam woon....

rs50jochem

Vaag joh..!

Najah, even een andere zoeken..  ;)

jeroentje

 :D Sjah, "even" inderdaad.. Ik heb een mooie rode Hyundai Coupe 2.0i FX in de aanbieding uit '97. En ik wil een Renault Megane 1.9 DCI (niet teveel km, iig minder dan 130.000), liefst zwart... DynLux is leuk, maar Prilux/dyncom is ook goed...


peterachterop

Citaat van: Jeroen op 30 december 2008, 12:24:47
Je zegt het zelf al adapters.
http://www.wheelspacers.nl/

Let wel op dat je ET waarde hiermee veranderd, dus kijk even welke ET waarde je velgen hebben.


Jeroen heb jij ervaring met dit bedrijf?

Ik heb namelijk 2 setjes nodig wil ik zo laag blijven rijden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev