Advertenties


goedkoop adres voor ruiten te laten tinten.

Gestart door ivo1971, 19 mei 2006, 22:52:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GVR


MadMike

www.sunguard.nl :)

Ik ben ook zeker wel benieuwd naar het resultaat haalt hij ook je voorste ramen eruit om tot aan de randen te komen?
Ikzelf ben ook in contact met iemand die met sung-gard plakt en vraagt 225 voor de hele auto alleen zij hij dat er 5, 10,35 en 50% beschikbaar was. Maarja ik wacht dus nog even met die afspraak te maken totdat ik jouw foto's heb gezien

ivo1971

Ja hij haalt de voorste ramen eruit en plakt ze.
Ben zelf even benieuwd naar het resultaat , bij andere die daar gedaan zijn zag het er strak uit.
Even nog 1,5 week wachten. Y

ivo1971

yes morgen (Zaterdag)gaat het gebeuren het tinten  Y
Zodra het gebeurt is maak ik foto,s en zet ik ze op de side Y

ivo1971

ja het is zo ver , het folie zit erop , en heb het zelf ook voor maar 20% laten doen , stond toch iets mooier.
hij was er 3 uur mee bezig , want de deurbak moest los .
de bewegende ramen haalt hij eruit.
hier de foto,s Y


:) dus nu zit er rondom 20%

Timski

Ziet er heel netjes uit en het zicht naar buiten is echt goed!

Ik zit er ook hard over te denken om de ramen een zonnebrilletje te geven 8)

ivo1971

ja he ,  ziet er echt goed uit. ben vanavond nog even een donker straatje in gereden en zicht is dan nog steeds goed.
als het donker buiten is , dan kan je niet naar binnen kijken. :)

Sjors

En bij de deuren heb je dus ook 20% hahaha zal oom agent leuk vinden maar het ziet er super dick uit Ivo  !-!

Nu ga ik ook eens achter me oren krabbelen
Monte Carlo!! aan de Maas!!

mickeynox

Dus je heb je voorruit ook laten doen  :?

ivo1971

 Nnee de voorruit niet , want dat mag helemaal niet (zijruiten ook niet hoor , maar soms doen ze er niet moeilijk over) 8)

Stefan

heb net ook eens een mailtje gestuurd naar ze.
Ik ben namelijk ook al een hele tijd van plan om de boel te laten tinten bij mijn auto Y
Werken ze ook op zaterdag dat je weet Ivo?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mickeynox

DAn heb je het ook niet rondom laten doen. en ik rij er al een jaar mee rond en heb er (gelukkig) nog geen problemen mee gehad.  Y

ivo1971

Ja Stefan , hij doet het alleen maar op zaterdag , want hij doet dit erbij naast z,n gewone werk.
De Renault Megane2 had hij nog nooit gedaan .
Hij heeft al z,on 700 auto,s getint.
Hij heeft ook verschillende tinten in sterkte.

Zijn adres is : Bohrweg 20 in Spijkenisse (Er staat meestal een supergave zwarte Eclips Cabrio voor de deur.)
Ik heb wel een telefoonnr van hem , als je die wil hebben , kan ik het door mailen.
Ik zal wel even vragen of ik z,n telefoonnummer mag vermelden op de side. !-!

Dennis Postma

Ziet er goed uit  !-! @Stefan, ben erg benieud hoe het bij jou zwarte voiture er uit gaat zien  ;)

Stefan

@ Ivo,

Geef mij dat nummer maar eens ja idd !-!
Kan ook via Pm natuurlijk

@ Dennis,
Ik ben ook benieuwd ja, ook 1 van de redenen dat ik een zwarte auto heb genomen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev