Advertenties


Zwart laseren achterlichten

Gestart door Tedo, 7 oktober 2011, 22:38:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Check deze link:

http://www.mhb-tuning.de/

Zoals je ziet met glans, én in diverse kleuren mogelijk!
Met een spuitbus kan je ook wel glans krijgen, maar is lastiger.
Bovendien zit er dan wat op je achterlichten, en dat mag niet (bij laseren zit er niets op,
maar kan je auto worden afgekeurd op het niet goed werken van de reflectoren).

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Tedo op  9 oktober 2011, 21:16:46
Check deze link:

http://www.mhb-tuning.de/

Zoals je ziet met glans, én in diverse kleuren mogelijk!
Met een spuitbus kan je ook wel glans krijgen, maar is lastiger.
Bovendien zit er dan wat op je achterlichten, en dat mag niet (bij laseren zit er niets op,
maar kan je auto worden afgekeurd op het niet goed werken van de reflectoren).

als je het glas weg kan halen zou je aan de binnenkant kunnen spuiten, behoudt je de glans van het glas en heb toch donkere achterlichten.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Tedo

Ik vrees dat dat niet gaat werken: het glas is in werkelijkheid plastic en grotendeels rood gekleurd.
Dus dat gaat van binnenuit niet zwart worden. En zie het maar netjes uit elkaar te halen en weer te monteren! Hoe dat met laseren precies werkt weet ik niet, gezien er ook meerdere kleuren kunnen.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Mwa ik heb custom achterlichten met doorzichtig glas/plastic, die krijg je wel uitelkaar en kun je aan de binnenkant spuiten/laseren.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

@Erwin: Ik heb vroeger ook die Motip zwarte lampenspray gebruikt. Werkt prima, tot het wat langer blootstaat aan de elementen... Naast het feit dat het bekeurenswaardig is... Liever geef ik wat meer geld uit (2e setje lampen & laseren) voor iets wat een mooier effect geeft, niet bekeurenswaardig is & niet iedereen thuis voor de deur kan beunhazen... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Dante: Voor de break moet toch wel een set achterlichten te vinden zijn?

(kunnen we ze misschien samen opsturen: ik woon niet zo ver van Rijswijk vandaan haha!)

Dante

Aftermarket achterlichten bedoel je..? Ik kan nergens iets vinden, behalve van die kappen die je moet spuiten.
Daarnaast vind ik dit wel mooi. Ik zag die Focus met rode achterlichten, dat staat wel strak...Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Ik heb me laten vertellen dat achterlichten wel zwart mogen zijn,maar de kleuren van de lichten
moeten nog goed zichtbaar zijn,dus dat men wel het verschil ziet tussen een achteruitrij licht
of een rem licht,zolang je dat ziet,is er niks aan de hand,denk dat de meeste die een zwart
achterlicht hebben,leds gebruiken,aangezien die best fel zijn kwa verlichting,ongeacht de kleur.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

@ Dante: ik bedoel originele (die je dan kan laten laseren)  !-!

En het gaat inderdaad om lichtdoorlatendheid i.c.m. de werking van de reflectoren.
Iets op (het totale oppervlak van) je lampen is altijd afkeur, en ook  :police: vindt het niet oké.
Of dat bij deze lampen afkeur betekent? Er is maar één manier om daar achter te komen  Y

Jeremy

Even inhaken op dit topic o-)
Vanavond raamfolie gehaald  voor me achterlichten na het lezen van dit topic, maar na twee pogingen realiseer ik me dat het nog moeilijker is dan ik dacht :D
Iemand misschien tips?  :P

Roadkill (Michiel)

Raam folie gaat ook niet lukken,misschien dat folie wat Mathew zei,wat mij btw wel wat lijkt is de zijknippers te laten laseren zwart,dan vallen ze niet meer op bij mij...(rookglas vind ik niks.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Ik ga het nog wel een paar keer proberen... heb de folie nu toch al! :P de zijknippers ga ik ook ffe proberen te doen, aangezien die aftemarket allemaal zo lek als een zeef zijn.

nd-photo.nl

Niet die van mij :) Heb ze zelf via ebay gekocht, maar kan ook bij oa Carfantasy, click: http://www.carfantasy.nl/clio/dectane/zijknipperlichten-renault-clio-98-black-chroom-p-6365.html

Of bedoelen jullie iets anders?

Tedo

Ja, die voor de Megane II.  ;)

Voor de I zijn ze meestal wel waterdicht.

Dante

Mijn rechterzijknipperlicht heeft na het wassen altijd enkele druppels aan de binnenkant. Links daarentegen niet...:huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev