Advertenties


Boddykits :o

Gestart door peterachterop, 25 maart 2005, 14:02:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jootje

Hmmm is tenminste weer eens iets anders :) nu de vraag past ie op gewone meg2 of enkel op de RS uitvoering.

zoja.. mwah dan eff nog spuitkosten en montage erbij tellen dan zitten we rond de ca 1700 Euro (correct me if im wrong)
en dan bij mcc sport langs voor uitlaat systeem zit je tussen de 600 a 1100 (afhankelijk wat je wilt) voor uitlaten :)



Niet slecht helaas nog wel aardig brok uit je ouwe sok :P

Remko LvB

Ziet er heel netjes uit.. vooral die achterkant vind ik persoonlijk heel erg geslaagd ;)

Robin

heel erg mooie kit  :o :D :D

drbiqs

Was wezen informeren naar de prijs,de voor toxic bumper komt rond de ? 830.00 met spuiten en monteren.
Wil hem wel graag hebben,maar vind het toch wel aardig aan de prijs.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

welder

Citaat van: megane74 op 14 april 2005, 19:54:29
Op de site van Reichhard is er ook weer een nieuwe voorbumper te vinden . Vind hem wel aardig? :D


kan je mss even een link posten want ik vind deze niet terug op de site van reichard

megane74

Vanaf Maart weer een nieuwe kit via Reichhard. Front vind ik zeker heel mooi achterbumper is niet geheel mijn ding.
Ook de cc heeft er een nieuw bumpersetje bij in RS style



dieselpower

Citaat van: megane74 op 17 juni 2005, 07:25:21
Voor de prijs van 1149 euro is er weer een nieuwe bodykit beschikaar "Toxic"


Ik vind hem er wel netjes en strak uitzien . Zeker de achterzijde vind ik erg goed bij de wagen passen .
Wat is jullie mening ??

hehe das de mijne
staat nu te koop

diesel power

hehe rtc lid zeker  !-!

ja voor 11000euro mag hij weg
lager kan ik ni want dat krijg ik er nog van bij mijn garage

en weten jullie hoeveel bpm je hier op moet betalen ik heb er geen idee van hoeveel dat bij jullie is  :?

Jeroen

Verkoop je de Toxic kit ook los  :P

diesel power

nee auto in een geheel

diesel power


MadMike

Lees ik hier nou dat je je diesel met 150K voor minimaal 11.000 verkoopt ex BPM
Als dat zo is dan heb ik mijn 1.9 DCI wel heel erg goedkoop gekocht en ik heb er net 70k opzitten.

MadMike

Hij is nog wel standaard maar ik heb er minder als 10K voor betaald.

Het is een grijze (boreal) 1.9DCI uit 6-2003
Type Dynamique Luxe met veel opties, meeste standaard voor deze uitvoering.

Moet hem nog gaan pimpen en ik weet donders goed dat de prijs die diesel power ervoor vraag helemaal niet gek is
volgens de ANWB is de inruil waarde rond de 15K dus ik heb er heel veel mazzl mee gehad.

diesel power

zal ff uitleggen hoe ik aan de prijs kom die ik er wil voor hebben

de catalogus prijs die de garage maximum moet betalen bij een overname is ongeveer 9000 euro
+ de optie bodykit is om en bij de 1000 euri extra voor een garage ( in belgie he jongens )

als je de wagen particulier verkoopt mag je er ongevaar een 2000 euro bij rekenen in belgie

als mijn wagen toch naar de garage gaat bij de levering van mijn nieuwe
zal hij er ongeveer een 12.500 voor gaan vragen ( met 12 maand garantie )

dus ik denk dat mijn prijs wel goed zit ( voor de belgische markt )

jullie hebben de pech denk ik van dat pbm gedoe

in belgie moet de nieuwe eigenaar +-160 euro betalen ( eenmalige inschrijving )
en een jaarlijkse wegen belasting van 65 ;)


Paul B.

En weer terug naar de boddykits








EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev