Advertenties


Boddykits :o

Gestart door peterachterop, 25 maart 2005, 14:02:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Die wielen  8)

Verder snap ik niet dat de set alleen voor een RS is, als het complete bumpers zijn kun je ze ook op een "gewone" Meg 2 zetten.

megane74

Ja doet moet volgens mij ook kunnen . het enige wat je moet doen is de gaten van de koplampsproeiers dicht maken. Wat wel zou kunnen is dat de bevestigingspunten niet geheel overeen komen maar dit zal ook wel op te lossen zijn.

Die velgen zijn echt heel dapper , jammer dat ze wel erg prijzig zijn.

Jeroen

Och, als je dan toch geld aan het uitgeven ben dan gelijk maar de Xenon koplampen erin, kunnen de sproeiertjes ook hun werk blijven doen.

Dennis Postma


San

Vind hem wel mooi, kleur, velgen, kit wat ik me af vraag ; is de radiateur niet erg
kwetsbaar geworden?
Er kan zo een hele eend [op] in de grill!!!!

Johannusm

Ik heb zojuist een babbeltje gemaakt bij me dealer betreft de RS voorbumper en achterbumper op te laten
zetten om mijn gewone meg2 1.6/16v.
Die gaatjes voor je kop lamp sproeiers kan je als toch bezig bent net zogoed de sproeikopjes op laten zetten voor 30 Euro (2 kopjes incl de rvs moer eronder) sja ze werken niet (wat overigens voor ook weer iets meer bij te plaatsen is. Hoeft namelijk enkel een extra motertje en slangetje bij geplaatst te worden. En ze werken dan op schakeling van je lichten)  Enige waar ik wel van schrok was de RS uitlaat eind demper dubbel pijps.   1800 Euro EX btw :( :( dus ik neem bumpers en uitlaat wacht ik nog maar us mee tot ik iets goedkopers vind. Weet wel ik heb het via de renault dealer gevraagt.


Jeroen

Ga voor je uitlaat dan bij MCC langs.

Laat je een mooie custum made uitlaat maken, voor aanzienlijk minder geld. :D

megane74

En bestel daar meteen een setje vleugeldeuren? ;D


MMmmm vier vleugeldeuren op de Grand Tour? :-\

Bob

Is wel makkelijk om je kleine menneke op de achterbank te plaatsen... later als tie groot is  :D ;)

megane74

Nee hoor deze deuren zijn niet echt praktisch ze gaan niet ver genoeg open . Op full speed hadden die engelsen betere lambodeuren op hun wagens gemonteerd . Deze bieden wel een makkelijke instap.

megane74

Voor de prijs van 1149 euro is er weer een nieuwe bodykit beschikaar "Toxic"


Ik vind hem er wel netjes en strak uitzien . Zeker de achterzijde vind ik erg goed bij de wagen passen .
Wat is jullie mening ??

EyesOnly

Ze worden steeds mooier :D

Dennis Postma

Is zeker een hele strakke bodykit  8)

peterachterop

Lekker "dik"is niet lelijk. :D

Stefan

De mooiste die ik tot nu toe gezien heb voor een Megane 2 :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev