Advertenties


schroefset

Gestart door renault@soest, 2 september 2010, 21:02:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Het kan altijd lager ;)
Kwestie van veren laten persen. (maar dit raad ik niet aan!)

Toch vind ik hem er al mooi uitzien, zou hem graag keer in het echt zien.

renault@soest

hij lijkt vandaag wel lager dan gister,het is nu wel net een kart qua rijden,ben er wel tevreden mee!

ik ben niet zo,n meetingtype,ga eigenlijk alleen met mijn chevrolet caprice 6 x per jaar naar kingcruise,erg leuke meeting alleen voor usa cars,lekker sfeertje,hoe je auto er ook uit ziet geen probleem..

ging vroeger wel vaak naar meetings,vooral duitse merken,maar er was altijd wel iets aan je auto waar ze dan over liepen te mekkeren!

maja misschien moet ik toch maar eens een renault meeting bezoeken,dus misschien zie je de auto nog een x in het echt!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

Tja je hebt inderdaad perfectionisten of mekkeraars.
Bij meetings van de meganeclub gaat het meer om gezelligheid.

Meestal zakt een auto altijd nog iets na, dus het kan goed dat hij vandaag net iets lager ligt.

renault@soest

gezelligheid is altijd goed,heb wel vrienden die naar renaultmeetings gaan,maar heb ze nog niet over een deze club gehoord,wel over rtc..
zal ze er van de week eens naar vragen,dus wie weet..

hij is wel lekker laag nu,mijn vriendin is al bang dat ze de parkeergarage,s bij winkelcentrums niet meer in kan..dus heeft wel een voordeel :D
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

Ik kan geneens meer in de straat komen van mijn vriendin 8)7
Tja laag rijden heeft zo zijn nadelen :x

Rens

@ renault@soest

Hoe zou je nu je comfort beschrijven?

Ik heb ervaring met een V-maxx schroefset (lag echt laag)
En met mn vorige KW var1 op mn Seat.

Dat is echt een wereld van verschil, ik rijd nu het standaard onderstel, maar wil que comfort niet super inleveren.
Ik vind de wagen alleen wat zoekerig op de weg soms, en dat valt me erg op na mijn vorige verlaagde auto's natuurlijk.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Roy (Coup a One)

#36
Hey renault@soest , begrijp dus dat je de auto niet laag genoeg vindt :? misschien kan dit iets voor je zijn http://link.marktplaats.nl/384184611 al weet ik niet of het ook onder de hatchback geplaatst kan worden!

Rogier

even off topic hoor, maar deze auto lijkt verdomt veel op de auto die michel had ? en die is gejat, zou wel heel toevallig zijn als alles het zelfde is en dat er ook airride opzit.

Stefan

Dat zijn idd gewoon foto's van de auto van Michel Dolman..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

#39
Vreemd

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Rogier

zal zijn auto dan in brabant staan, hoop dat die auto dan niet in onderdelen staat, omdat de airride los te koop is.

Joey Voormolen

Hij had toch wat problemen met de airride gehad maybe heeft die er een nieuw setje onder.
Zag hem 2 weken geleden nog rijden in zijn werk bus
Lowered M3C GT

eliatuning

ik rij met een Megane Grandtour, met schroefkit op zijn laagst
die is een paar dagen na het plaatsen ook nog wat gezakt
die veren moeten zich toch altijd eerst wat zetten na het plaatsen
vind het toch goed uit zien
rather low and slow than high and fast

renault@soest

de veren zijn zijn nog wat ingezakt,de auto is nou behoorlijk laag en de wegliging is stukken beter!

vorige week wou mijn vriendin omhoog een parkeergarage in,alleen wou de auto bovenaan de heling niet verder..de uitlaat is in zijn geheel 5 cm naar achter opgeschoven,hebben alles wel weer op zijn plek gekregen alleen is het felixibele stuk van de katalysator lek nu..is dit stuk te vervangen of moet er een compleet nieuwe kat onder?
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev