Advertenties


schroefset

Gestart door renault@soest, 2 september 2010, 21:02:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault@soest

nee,dat had ik wel verwacht..
vmaxx.
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Joey Voormolen

Dat dacht ik al, ik had er ook geen beschrijving bij zitten maar zitten ze bij jou niet in elkaar dan bij mijn zaten ze al wel in elkaar.
Lowered M3C GT

renault@soest

ze zitten bij mij niet in elkaar,volgens mij ik de schotels zelf overzetten,maar heb net even alles uit gepakt volgens mij valt het allemaal wel mee om het te monteren..heb helaas pas tijd op 17 september!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rens

Ik heb V-maxx gereden op mijn Seat Cordoba SX.
Ik vond het zeker in de prijsklasse een goede set.

Later kocht ik een Seat ibiza uit 2005, wilde wel lager maar niet veel comfort inleveren.
Dan moet je KW kopen, maar dat kost ook gelijk 3x zoveel.

Ik hoor graag van je wat je bevindingen zijn op gebied van comfort.
Ik heb de Megane nu onverlaagd (doet pijn aan mn hart als ik er naar kijk, na al mn verlaagde auto's haha) maar zou dit wel ooit willen doen.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

renault@soest

ik heb de set vandaag gemonteerd,maja vind de auto nog niet echt laag...
kan ik tot het einde van de veerpoot draaien of gaan er dan rare dingen gebeuren?
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Stefan

tuurlijk,
Zakken met dat ding!! (wel met beleid blijven zakken natuurlijk.. o-))
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

renault@soest

oke,maar kan het zover dat de onderste ring geen schroefdraad meer heeft om de boel vast te zetten?

het was vandaag echt een dag dat alles wat ik met beleid probeerde te doen mis ging... l- >:(
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

#22
Citaat van: renault@soest op 17 september 2010, 17:00:55
oke,maar kan het zover dat de onderste ring geen schroefdraad meer heeft om de boel vast te zetten?

het was vandaag echt een dag dat alles wat ik met beleid probeerde te doen mis ging... l- >:(

Dat schroefdraad is bedoeld om hem helemaal omlaag te draaien. _o_
Dat kan je dus doen totdat je niet meer kan draaien.

v-maxx werkt volgens mij met 2 ringen, draai de onderste ring helemaal naar beneden, en draai vervolgens de bovenste ring zo stevig mogelijk ertegenaan.
(Dacht ik hoor, heb zelf namelijk KW)

renault@soest

oh is de schroefdraad daarvoor... ;)
ik bedoelde eigenlijk dat er het laatste stukje(1cm)geen schroefdraad is om de onderste ring vast te zetten,maar wel net genoeg om de bovenste vast te zetten..snap het nou zelf al niet meer.. 8)7
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Joey Voormolen

je moet wel zorgen dat de onderste ook nog op het schroefdraad zit en dan de bovenste er tegen aan.

Heb zelf ook ook even geprobeerd helemaal tot het einde waar geen draad meer zit maar dat zou ik af raden.
was geen succes.

als die naar je zin staat willen we graag foto's  o-)
Lowered M3C GT

rened

bij mij (1.9DCI) met die v-maxx set ging hij trillen toen hij helemaal naar beneden geschroefd
was.
Nu 3 cm omhoog geschroefd en nergens last van. Maar ziet er idd niet zo mooi uit, niet echt laag genoeg.

en ik kreeg de onderste ring er niet afgedraaid, ging tot einde onderste winding.

renault@soest

ohkee,ga zo nog maar eens de brug op om ff te kijken hoever ik nog kan gaan,zal niet veel zijn..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

renault@soest

#27
hmm heb de schroefset er samen met een maatje onder gezet,hij wou de voorkant doen,daar is het dus fout gegaan!

de veerpoot zat er voor niet goed in,het gat waar de bout door heen moet zat boven de de bout,scheelde 3 cm ofzo,ben er nu wel tevreden over..

hier wat foto,s ook van de nieuwe spoiler en 1 van het deukje wat er 2 weken geleden in getikt is door een vrachtwagen..







Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

#28
Ziet er netjes uit, persoonlijk zou ik de voorkant nog iets lager willen.
Maar dat schijnt niet makkelijk te zijn met die phase II. Omdat vaak dan de schroefdraad al op is.

Dat is flink deukje, hoop dat het vergoed wordt?

Hoeveel inch velgen zijn dat trouwens?

renault@soest

de voorkant kan helaas niet lager,maar het verschil is met alleen de veren is goed te zien!

de auto is al weer hersteld,gelukkig werd het vergoed,3,240 euro schade.

velgen zijn 17 inch,maar ben nu op zoek naar iets van 18 inch.
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev