Advertenties


schroefset

Gestart door renault@soest, 2 september 2010, 21:02:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault@soest

ik wil deze schroefset bestellen,is dit wat?
Verlaging voorzijde 35 - 70,dat lijkt mij niet echt laag of zie ik dat verkeerd...

http://www.lowering.nl/webshop/product_info.php?cPath=2462_7940_7967_7979&products_id=17898&osCsid=90151407a7b99e1d8c3f7eca68d8122b
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

Dat betekent minimaal 3,5 centimeter en maximaal 7 centimeter. Dat is toch best veel?
Meestal kan zo'n set wel lager gedraaid worden, echter is hij dan APK afkeur.

Vmax is in zijn prijsklasse een goede keuze.

Zou me hier meer zorgen over maken: "Dit artikel is op donderdag, 01 januari 1970 toegevoegd." 8)7

renault@soest

oke,de auto is nu 4 cm verlaagd,maar aan de voorkant lijkt het wel een 4x4 dus d8 zal 7 cm wel genoeg zijn..

het lijkt erop dat dit bedrijf zijn tijd al ver vooruit was... ;)
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

Een schroefset die meer verlaagd dan deze, ga je volgens mij niet vinden.
Als het niet genoeg is, kan je hem misschien nog lager draaien.  Maar dan is dat sowieso APK-afkeur
Anders kan je nog de veren laten persen. (apk afkeur en niet bevorderlijk voor rij-eigenschappen)

Toevallig ken ik het bedrijfje achter die website. Mijn achterspoiler komt er vandaan.
Heb er goede ervaringen mee. Ondanks de rare tijdsperceptie ;)

renault@soest

oke,ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen,de auto zal lager komen staan dan nu lijkt mij..

het is wel een website waar ik wel leuke dingen op heb zien staan,ik mailde ze gisteravond en had een half uur later al een reactie,maak je niet vaak mee!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

Hou er wel rekening mee dat het een webwinkel is. Mark heeft alleen een huis adres en geen showroom.

renault@soest

dat had ik al begrepen uit zijn mail,maar wil het toch op laten sturen,2 dagen levertijd...
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rick Santbergen

Succes ermee en ik zie graag het resultaat! !-!

renault@soest

dank je,foto,s volgen!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

renault@soest

vandaag mijn schroefset binnen,heeft iemand misschien een beschrijving hoe en wat met het in elkaar zetten of lijkt het moeilijker dan het is?
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rogier

ik denk dat een garage dat sneller doet ;)

renault@soest

ik heb de auto ook zelf verlaagd door de veren te vervangen,heb zelf een loods met brug dus bij een garage kom ik liever niet..heb al veel auto,s verlaagd,alleen nog niet met een schroefset..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Rogier

aah kijk dat is makkelijk, dan kan ik je hellaas niet verder helpen, ik laat alles doen o-)

renault@soest

oke,ik doe/kan ook niet alles zelf,zal er van de week eens even goed naar gaan kijken..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Joey Voormolen

Zit er geen beschrijving bij??
Wat voor merk heb je??
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev