Advertenties


Dakspoiler

Gestart door megane74, 10 maart 2005, 19:56:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Renier


GVR

Vind de spoiler van Elia ook erg mooi.Heb er al een aantal keer aan lopen denken deze te bestellen.

Renier

Vind hem ook mooier dan die van Renault zelf, en niet te opvallend.
Enige "minpunt" van de Elia spoiler vind ik persoonlijk het ovale logo aan de zijkanten, of is dit iets anders?
Ik kan het niet goed zien op de foto's die ik heb.
Zeker bij een donkere kleur valt dit erg op. Nu is mijn Megane gelukkig zeer licht grijs, maar ik ga toch aan de spuiter vragen of hij de spoiler helemaal glad wil maken voor het spuiten, vind ik strakker.  8)

Renier

#33
Knipperlichtjes in een dakspoiler?  Op zich wel apart, had altijd gedacht dat het een soort van Elia logo zou zijn...

Het zouden inderdaad best wel eens lichtjes (LED?) kunnen zijn, vraag het wel aan Genio automotive, wil het wel zeker weten voor ik iets bestel.

Paul B.

Zijn 100% zeker lichten. Bedoeld als zij-markeringslicht of knipperlicht.


Renier

Citaat van: Paul-Meg2 op  4 maart 2007, 16:48:43
Zijn 100% zeker lichten. Bedoeld als zij-markeringslicht of knipperlicht.

Eigenlijk wel cool  8), denk niet dat ik ze dan ga wegwerken, zonde!

Of je ze als zij-markeringslicht of knipperlicht gebruikt kan je dat dan zelf bepalen, afhankelijk van hoe je ze aansluit?
Ik ga de spoiler niet zelf monteren, dit gaat de schade afdeling va'n m'n Renault dealer voor me doen. Ze hadden daar de Elia spoiler nog niet eerder gemonteerd, waren wel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet.
Is het eigenlijk toegestaan om extra zij-markeringslicht of knipperlicht te voeren?

GVR

Zijmarkeringslichten mogen in dit geval niet.

Timo Zuiderduin

Ik meen me te herinneren dat zijmarkeringslichten hooguit 20cm vanaf de onderkant van de wagen mogen zitten.

azzzizzz

heb net een paar dealers gebeld, een originele spoilertje kost rond de 150 euro....
inclusief installatie en spuiten kom ik bij de meeste uit op een bedrag van hou je adem in: 400 euro

weet iemand waar dit goedkoper kan....,

wouter arnouts

400 valt toch wel mee zetten ze hem er wel opvoor dat geld ? grtz

Renier

#40
Installatie en spuiten zou bij mijn dealer ook ongeveer €250 kosten, dus dat bedrag van €400,- is heel normaal.

Spuitwerk is gewoon erg duur als je het goed wilt laten doen.

Ben er zelf trouwens nog niet uit of ik er een spoiler op ga zetten. In ieder geval niet de Elia, die is met €300,- 2X zo duur als de Renault...

azzzizzz

heeft iemand dit al gedaan bij een dealer en wat zijn de ervaringen...

azzzizzz

niemand??
ik inmiddels wel
heb hier en daar wat rond gebeld, en kwam bij alle dealers rond een bedrag van 400 euro incl. alles.
dus belde ik renault kempenaar in Alphen a/d rijn ( zit ook in gouda, boskoop en bodegraven) om een afspraak te maken.
deze is voor mij het dichtsbijzijnde dealer.
nou toch effe vóór het maken van de afspraak naar de prijs gevraagd, nou dat kwam uit op zo'n 700 euro..... O:<<<<<<
wat??

spoiler kostte ineens 194 ex inplaats van 150 incl.
en arbeid was ineens 4 uur....,

ik zei dat mijn beltegoed op was en dat ik later na het opwaredern zou terug bellen..

Renault STAM gebeld, volgende dag terecht, zit er voor een bedrag van 380 inclusief een kopje thee en glimlach....

zit er mooi uit,
origineel Renault is aan te raden, omdat indeze een nieuwe derde remlicht inzit die anders eruit geklikt wordt als ie vervangen moet worden. de originele vervalt dus helemaal en wordt dus niet verplaats naar de poiler.
ook de ruitersproier is gintegreerd.

foto??
hoe lowd ik die up

Paul B.

700,--   8)7 Nou die Kempenaar had volgens mij iets te lang aan een
verkeerde lijmtube gesnoven.

Maar 380,-- is een heel net prijsje  !-!

Roadkill (Michiel)

Ben nu ook bezig met een dakspoiler,mijn derde remlicht doet het namelijk niet meer,derde remlicht los:ruim 60 euri ex,orginele Renault spoiler incl derde remlicht 154 ex! Mooi 3e remlicht afbesteld dus en spoiler besteld,ga ik net kijken,spoiler binnen maar zonder 3e remlicht.....(terwijl die toch echt als met vermeld staat) morgen maar ff afwachten op antwoord..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev