Advertenties


Ervaring led koplampen (aliexpress)

Gestart door Teuntjess, 5 januari 2019, 22:06:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

gup58

nee bij mij zitten ze gewoon vast er in, die plastic dingen gingen niet eens makkelijk over de lampen heen,      de lampen zitten gewoon normaal in de lamphouder.     overigens geen storing op mijn radio door de led lampen hoor.

gup58

ik heb de lampen voor groot licht ook thuis gekregen van de week, maar hopenloos verkouden, dus verder nog niet naar gekeken.

Teuntjess

Citaat van: gup58 op 25 januari 2019, 17:46:26
nee bij mij zitten ze gewoon vast er in, die plastic dingen gingen niet eens makkelijk over de lampen heen,      de lampen zitten gewoon normaal in de lamphouder.     overigens geen storing op mijn radio door de led lampen hoor.

Dus met die 2 spring klipjes?

Dan morgen nog eens een keer proberen

Teuntjess

Citaat van: gup58 op 25 januari 2019, 17:47:45
ik heb de lampen voor groot licht ook thuis gekregen van de week, maar hopenloos verkouden, dus verder nog niet naar gekeken.

Oke please let me know!

Teuntjess

Citaat van: gup58 op 25 januari 2019, 17:46:26
nee bij mij zitten ze gewoon vast er in, die plastic dingen gingen niet eens makkelijk over de lampen heen,      de lampen zitten gewoon normaal in de lamphouder.     overigens geen storing op mijn radio door de led lampen hoor.

Heb jij eerst die 2 zwarte ringetje vast gezet en daarna de led lamp erin gedraaid of?

gup58

gewoon met de veertjes waar je de originele ook mee vast zet, ik heb eerst  de h7 ring op de lamp gezet, daarna de lamp geplaatst,   ging prima, zit er nu bijna een jaar in, nog steeds prima,  en nog steeds tevreden over de licht opbrengst.

Teuntjess

Citaat van: gup58 op 26 januari 2019, 08:40:37
gewoon met de veertjes waar je de originele ook mee vast zet, ik heb eerst  de h7 ring op de lamp gezet, daarna de lamp geplaatst,   ging prima, zit er nu bijna een jaar in, nog steeds prima,  en nog steeds tevreden over de licht opbrengst.

Hmm oke ja ik heb per unit 2 van die veertjes maar ik krijg ze niet vast hoor  :?

Straks nog maar eens proberen dan

Rhumboy

Hier een link naar een YouTube filmpje over hoe je koplampen te vervangen.
https://www.youtube.com/watch?v=KVM401TKu-g

Teuntjess

Citaat van: Rhumboy op 26 januari 2019, 10:14:27
Hier een link naar een YouTube filmpje over hoe je koplampen te vervangen.
https://www.youtube.com/watch?v=KVM401TKu-g

Ik weet wel hoe je ze vervangt. Heb de halogeen al 2 keer vervangen. Echter zijn die led lampen natuurlijk wat groter en dikker daarom krijg ik die veertjes nu niet meer vast.

tripleM

vorige week nog ineen megane estate gebouwd goede beeld dus moet niks uit maken. het monteren is eigenlijk niet eens zo heel moeilijk de fitting van de lamp in de koplamp monteren, en dan de lamp in de fitting monteren.

Teuntjess

Citaat van: tripleM op 26 januari 2019, 15:15:37
vorige week nog ineen megane estate gebouwd goede beeld dus moet niks uit maken. het monteren is eigenlijk niet eens zo heel moeilijk de fitting van de lamp in de koplamp monteren, en dan de lamp in de fitting monteren.

Dat dus ook al geprobeerd. Nu heb ik dus 1 houder verpest. Is gevallen en niet meer terug te vinden.

Nu dus op zoek naar een nieuwe houder  >:(

tripleM

licht onder op de bodum plaat  :D als je in de buurt woont bouw ik het je er zo in

tripleM

makelijkste is de houder even om je vinger drukken en dan er pas in plaatsen

Teuntjess

Citaat van: tripleM op 26 januari 2019, 15:26:59
licht onder op de bodum plaat  :D als je in de buurt woont bouw ik het je er zo in

Woon in Made/Oosterhout (noord-Brabant)

Yntepa

Led Lampen ipv H4 of H7. voor het juiste lichtbeeld moet je even opletten hoe de ledlamp wordt gemonteerd. Velen hebben hem ondersteboven erin... dus verblind en valt direct op bij APK.
de led lamp zit heel vaak met een bajonetsluiting in de H4 houder (bijgeleverd) 

Deze term moet je onthouden "altijd in de soepkom kijken" maw  bijna alle Led lampen hebben een klein kommetje bij de led zitten. dat is de soepkom... die moet juist zijn gemonteerd door kommetje zichtbaar en niet op z'n kop....

Welke hebben al problemen bij APK gehad?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev