Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 42

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 12:52:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

obrian_coupe

Met die angel eyes moet wel lukken dat heb ik toen ook met een fohn gedaan
Dan haal je de angel eyes so uit elkaar ik had de lampen in 15 minuten denk ik uit elkaar toen

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Ziet er netjes uit Andy !-! Ik wil binnenkort ook Renault logo's op mn naafkappen, ik zat te denken aan stickers op mijn huidige, maar dit is ook een idee _o_
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

nd-photo.nl

Helaas sluiten ze niet helemaal aan, dus niveau van de doppen == velghhoogte (als je begrijpt wat ik bedoel). Maar het ziet er iig netter uit!

Tip: http://ebay.co.uk
Zoekterm: renault center cap / renault center caps

DONRozeboom (Mike)

Dan maar ff opmeten hoe groot ze zijn in mn velgen, en dan maar kijken. Thnx man.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

matthew

Ziet er netjes uit zo die naafkapjes.

Even komen op het spuiten van koplampunit.
Dat is tegenwoordig een apk afkeur,ook het randje op de getoonde foto is al afkeur.
Een koplampunit mag niet bespoten of beplakt zijn.(dus booskijker op plakken mag ook niet).

Zwarte angel eyes kijken wel netjes op je rode auto.

En dat ze niet meer zo blauw zijn,tja dat zag je ook niet goed,maar origineel bij bmw zijn ze ook gelig van kleur.

DONRozeboom (Mike)

Thanks Matthew _o_

Ik heb er wel een vraagje over, want na gister de wasstraat, en een tijdje de knipperlichten eruit om nieuwe erin te doen (na het afslijpen van een nokje) staat er wat condens in. Wat kan ik doen om dat eruit te krijgen? Dichtkitten ga ik nog doen, maar dan moet alsnog dit eruit.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Den

Citaat van: matthew op 12 mei 2011, 23:18:46
Ziet er netjes uit zo die naafkapjes.

Even komen op het spuiten van koplampunit.
Dat is tegenwoordig een apk afkeur,ook het randje op de getoonde foto is al afkeur.
Een koplampunit mag niet bespoten of beplakt zijn.(dus booskijker op plakken mag ook niet).

Zwarte angel eyes kijken wel netjes op je rode auto.

En dat ze niet meer zo blauw zijn,tja dat zag je ook niet goed,maar origineel bij bmw zijn ze ook gelig van kleur.

Ligt ook aan het keuringstation ;)
Bij ons zaten de booskijkers erop geplakt/gekit en hiermee is het ook goedgekeurd.
De meeste keuringstations kijken meer naar het lichtbeeld, als dat niet afwijkt zal er vaak niets aan de hand zijn.

Maar zoals matthew al zei, Het kan wel afkeur zijn.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

nd-photo.nl

Citaat van: DONRozeboom op 13 mei 2011, 09:15:43
Thanks Matthew _o_

Ik heb er wel een vraagje over, want na gister de wasstraat, en een tijdje de knipperlichten eruit om nieuwe erin te doen (na het afslijpen van een nokje) staat er wat condens in. Wat kan ik doen om dat eruit te krijgen? Dichtkitten ga ik nog doen, maar dan moet alsnog dit eruit.

Met dimlichten aan rijden, zodat er warmte in de koplamp komt. Dichtkitten is wel echt een aanrader, heb ik zelf ook gedaan met 0 kitervaring :) Pas geleden naar de wasstraat geweest en zonder problemen weer eruit gereden. Ik heb de kleine openingen aan de achterkant (onder elke fitting) open gelaten, moet dit trouwens ook of toch gewoon dichtkitten...?

Res

Citaat van: DONRozeboom op 13 mei 2011, 09:15:43
Thanks Matthew _o_

Ik heb er wel een vraagje over, want na gister de wasstraat, en een tijdje de knipperlichten eruit om nieuwe erin te doen (na het afslijpen van een nokje) staat er wat condens in. Wat kan ik doen om dat eruit te krijgen? Dichtkitten ga ik nog doen, maar dan moet alsnog dit eruit.

in de zon laten liggen of fohn erop

DONRozeboom (Mike)

Er zit een soort pijpje aan waar lucht erdoor uit kan. Dus ik denk niet dat dat nodig is.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

keesos

Heb gisteren een seat leon cupra r splitter gemonteerd :)! Even pasklaar gemaakt en toen geplaatst.
Vind het erg netjes staan! en dat voor 33 euro nieuw.
Ook heb ik 'megane' van het kontje gehaald deze liet ook al een beetje los en nu is de kont mooi smooth Y








Natuurlijk even lekker in de was gezet  :9~

Iemand nog (kleine) ideen voor mijn auto?
Zit zelf nog te denken aan Renault Sport zijkapjes ipv 1.4 16v.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Ziet er netjes uit zo. En inderdaad doen wat Colin zegt.  !-!

Roadkill (Michiel)

1,4 kapjes vervangen door 16v,het is geen Renault sport maar wel een 16v,laat je de rest van de wereld beetje in de waan...(ik wil ze er ook nog op) Cupra splitter zit er knap op,was het veel werk om hem pas te krijgen????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev