Advertenties


Flyer actie.

Gestart door Dennis Postma, 26 februari 2011, 17:43:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Beste leden.

Om de club extra te promoten willen wij jullie allen vragen om deel te nemen aan deze nieuwe flyer actie.

We komen allemaal wel eens een Megane tegen waarvan we denken dat het misschien een potentieel lid kan zijn voor deze club of in ieder geval kennis willen laten maken met dit forum.
Daarom zijn er in het verleden de flyers gedrukt en uitgedeeld. Gelukkig lezen we nog regelmatig dat er een flyer is achter gelaten bij een voor de meesten hier onbekende Megane.

Intussen zijn de tijden veranderd en is de techniek weer een heel stuk verder. Daarom mogen we er van uit gaan dat (bijna) iedereen tegenwoordig wel een mobiele telefoon heeft met een camera, een ander zal misschien zelfs wel altijd een gewone fotocamera bij zich hebben. Met behulp van jullie camera's willen wij deze actie beginnen.

Wat is de bedoeling:
Heel eenvoudig. Maak een foto van de Megane die je van een flyer voorzien hebt, het liefst met flyer, en plaats die hier in dit topic.
Wie weet komen we op die manier nog oude bekende Megane's tegen of leverd het een nieuw lid op. Het blijft hoe dan ook altijd leuk om een Megane te zien die wij hier nog niet kennen.



Houd je daarbij wel aan een aantal regels:
-Veroorzaak geen schade aan de auto's.
-Mocht er onverhoopt toch schade ontstaan is de club hier op geen enkele wijze aansprakelijk voor.
-Als de eigenaar aangeeft zijn auto niet terug te willen zien op dit forum dient dit gerespecteerd te worden.
-1 flyer per auto is voldoende.

Heb je geen flyers (meer)? Deze kun je krijgen tijdens de meetings bij Rick (wrecked) krijgen. Ben je niet in de gelegenheid om één van de meetings te bezoeken en zou je toch graag een pakketje flyers willen hebben? Stuur dan een PM naar Rick (wrecked) of stuur hem een e-mail naar ricksantbergen@meganeclub.nl met als titel Flyers en vermeld hier in je adres gegevens. Dan zal er een stapeltje naar jou toe verzonden worden, de verzendkosten hier van zijn voor de club.

Hopelijk zien we hier een hoop mooie Megane's voorbij komen.  !-!

Succes.

Mvg.

Het bestuur.


Nicole

Ik heb vandaag 2 flyers geplaatst in Winschoten !-!



Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Kijk, de aftrap is gegeven. Goed bezig Nicole.  !-!

Stefan

#3
Goed begin !-!
Die 1e hatchback heeft al angel-eyes zie ik.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

En nog een op een industrieterrein in Groningen:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Jij bent goed bezig. Nog even en de grootste groep leden verplaatst zich van het zuiden naar het noorden.  8)7

Stefan

Tenzij onze zuiderlingen ook heel erg hun best gaan doen natuurlijk....... o-) -- Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Miss een idee voor Benjamin. Hij is 1 van de maar 2 Libo's hier.  ;)

Nicole

Haha, nu ook maar hopen dat de Noorderlingen wat met de flyer gaan doen o-)
Maar ik denk dat ik dan nog wel flink door moet flyeren? :P

Citaat van: Stefan van den Heuvel op  5 april 2011, 09:01:59
Goed begin !-!
Die 1e hatchback heeft al angel-eyes zie ik.. Y
Ja klopt, en lexus-look achterlichten.
Kwam hem kort geleden ook al eens tegen Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Nou, mooi toch, ik zou zeggen; ga zo door..
En aan alle anderen; komop met die foto's van "ge-flyerde" megane's, mogen ook Megane's 2 en3 zijn hè natuurlijk.. Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Komt goed !-!
Er zijn hier genoeg, dus ik kan nog wel even door flyeren! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Boer Johan kan ook nog even doorgaan met flyeren.

Dennis Postma


Stefan

ja inderdaad... :D
Moet ie ook foto's maken natuurlijk.. 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Bij deze weer 2 geflyerd !-!

Deze staat dicht bij mijn ouders in Winschoten:


En deze stond bij de AH. (Kwam tegelijk aanrijden, dus er naast gezet en toen ff een flyer onder de ruitenwisser gedaan !-! )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev