Advertenties


Garages?

Gestart door HAL2001, 14 september 2010, 07:46:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL2001

Dag,

Ik ben nieuw op het forum omdat ons dit weekend een Scenic uit 1997 in de schoot werd geworpen. Hij is van 1997 maar heeft slechts 29000 kilometer op de teller. Normaal een auto die je niet zou vertrouwen maar wij kennen de eigenaar dus we hebben snel de knoop doorgehakt. De auto is echt hagelnieuw om te zien en we hebben de hele onderhoudshistorie.
Maar nu komt de vraag. We zijn op zoek naar een betrouwbare en niet te dure garage in Utrecht of directe omgeving om de auto in onderhoud te geven. Wie heeft tips voor ons. Via PM mag ook.

Dank!

HAL2001


renault@soest

de glasgarage in soest,de eigenaar is 5 jaar monteur geweest bij een renault dealer..

035-6032245
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

HAL2001

Citaat van: renault@soest op 18 september 2010, 09:35:01
de glasgarage in soest,de eigenaar is 5 jaar monteur geweest bij een renault dealer..

035-6032245

Hartelijk dank. Heb je ervaring met deze garage? Het enige dat ik terugvind is dat ze ruiten vervangen. Meer niet. Als er iemand nog meer tips heeft dan houd ik me aanbevolen.

matthew

De renault dealer daar in de omgeveing.

Stam renault,en van kerkhof en visscher

renault@soest

#5
het zijn eerlijke jongens,kom er al zo,n 10 jaar voor het een en ander wat ik zelf niet kan..
je kan ze gewoon even bellen en de groeten van brian doen,kan altijd helpen ;)!

ken ook nog wel een renaultmonteur die na werktijd een soort van eigen bedrijfje heeft,een goede monteur...

pm maar als je meer wilt weten..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev