Advertenties


57i kit van K&N inbouwen

Gestart door RikRace, 3 januari 2005, 21:20:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RaymondTroost

ik vin dattie nog op een vrij ''warme'' plek zit.. kon die niet nog verder naar voren?>

Nick Mattheus

deze kan zeker verder naar voren met een andere buis dat je bij ok je aanzuigbuis zet ;)

ik denk dat je er trouwens nog 1 over hebt want bij die foto van het pakket zijn toch 2 buizen??

en kzie er maar 1tje als het ingebouwt zit (ja en dan de originele nog)

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

spivey

Citaat van: RikRace op  1 december 2006, 19:38:20
Hoi Spivey,

Hij is er dus weldegelijk Y.

Ik heb hem besteld bij Stroeve Motorsport in Hardenberg (http://www.stroevemotorsport.nl/index-nl.htm).

Ga dan naar de sectie Luchtfilters en dan K&N.

Volgens mij was het deze kit:
Serienummer: 57-0208 Prijs: €172,-


Deze is dus ook voor de 1.6 16V. Anders neem je eens contact op met Gerjan Stroeve. Hij kan je het een en ander perfect uitleggen.


Groeten,
Rik

Zo ik heb een K&N 57 i kit en een sebring uitlaat besteld bij stroeve na dat hij na leverancier gebeld heeft zodat ik de goeie heb(goeie service;)) ben benieuwd krijg het donderdag binnen.
rik nog bedankt

spivey

Citaat van: RikRace op  7 januari 2005, 12:24:00
Citaat van: peterachterop op  7 januari 2005, 10:10:22
Piece of cake nietwaar?

Mooi met die aanzuigbuis. :D :D

Het was wel even wrikken en trekken zeg om het originele filterhuis achter de motor weg te krijgen, maar toen dat zover was, was het een makkelijk klusje.

hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen dan het origineel weg te krijgen want bij mij was geen doen egt wat een ### werk was dat... zal het de meeste niet aan raden om het te proberen eerlijk gezegd

Timo Zuiderduin

klein beetje grof geweld en hij gaat er wel uit hoor  ;)


RikRace

Citaat van: spivey op  8 december 2006, 14:21:58
Citaat van: RikRace op  1 december 2006, 19:38:20
Hoi Spivey,

Hij is er dus weldegelijk Y.

Ik heb hem besteld bij Stroeve Motorsport in Hardenberg (http://www.stroevemotorsport.nl/index-nl.htm).

Ga dan naar de sectie Luchtfilters en dan K&N.

Volgens mij was het deze kit:
Serienummer: 57-0208 Prijs: €172,-


Deze is dus ook voor de 1.6 16V. Anders neem je eens contact op met Gerjan Stroeve. Hij kan je het een en ander perfect uitleggen.


Groeten,
Rik

Zo ik heb een K&N 57 i kit en een sebring uitlaat besteld bij stroeve na dat hij na leverancier gebeld heeft zodat ik de goeie heb(goeie service;)) ben benieuwd krijg het donderdag binnen.
rik nog bedankt

Geen dank hoor.

Maar is het uiteindelijk gelukt?


Groeten,
Rik
-RENAULT-SPORT-

spivey

uiteindelijk wel maar heb deel van "motorblok" (kap en een deksel) er af moeten halen dus was een heel gedoe kreeg hem er echt niet achter weg op andere manier hoe heb jij dit gedaan?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev