Advertenties


Gezocht!

Gestart door Cabrio-DriverTU, 15 december 2004, 12:44:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cabrio-DriverTU

Weet iemand soms waar ik goedkoop tuning onderdelen kan kopen?
In winkel of via het internet.

Mvg.,

Cabrio Driver


EyesOnly

Daar hebben sommigen van ons niet al te beste ervaringen mee....tis maar even dat je er rekening mee kan houden  ::)

Michel Veltman

Citaat van: Erik van Rijn op 26 december 2004, 16:41:33
Daar hebben sommigen van ons niet al te beste ervaringen mee....tis maar even dat je er rekening mee kan houden ::)

::) idd
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

wess

hij is niet voor niets goedkoop............

goedkoop=duurkoop soms

Meganez

Deze site goedkoop??? Moet je is kijken wat hij voor zn lexuslichten vraagt..

Michel Cijs

het forum lijkt me niet de plek om discussies te gaan voeren over bedrijven, is iig niet de bedoeling

de clubsponsoren zijn de bedrijven waar de club achter staat en waarna we verwijzen, tuning-world staat daar niet tussen en dat heeft een reden wat met bovengenoemde door Erik te maken heeft

dus tip kijk op onze site voor adressen waar je wat kan halen.  :D

Michel Veltman

helemaal mee eens :D
niets dan prima ervaringen met aantal van de clubsponsoren  8)  (PM Automotive en MCC)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Ferdi

hij gewoon rekening met het feit goedkoop=duurkoop  ;)
dan maar iets meer uitgeven als je zeker weet dat het dan goed is...  :D

coupe-monte-carlo

Citaat van: Michel Cijs op 26 december 2004, 17:11:24
het forum lijkt me niet de plek om discussies te gaan voeren over bedrijven, is iig niet de bedoeling

de clubsponsoren zijn de bedrijven waar de club achter staat en waarna we verwijzen, tuning-world staat daar niet tussen en dat heeft een reden wat met bovengenoemde door Erik te maken heeft

dus tip kijk op onze site voor adressen waar je wat kan halen. :D

ik denk dat juist bij een club er ook een mogelijkheid moet bestaan om over bedrijven te discuseren en/of goede en slechte ervaringen uit te wisselen. een leek op dit gebied wil natuurlijk graag de mening van een ander horen/weten lijkt mij
alleen bestaat er een kans dat het eindeloze discussies gaan worden, omdat iedereen een andere ervaring zal hebben, maargoed......

misschien dat iemand hier een goede en duidelijke oplossing voor weet?
of dat gewoon niemand het met mij eens is, kan ook ..

Ferdi

juist, je zegt het zelf al... iedereen heeft er andere ervaringen mee dus worden het eindeloze discussies...
als een leek wil weten waar die zijn moet voor zijn spulletjes kan ie even kijken bij de clubsponsors en daar contact mee opnemen... nu ga ik onze clubsponsors niet de hemel in prijzen.. maar ze zijn ook niets voor niets clubsponsor... dat wil zeggen dat leden van de club er grotendeels goede ervaringen mee hebben...  :D

Michel Cijs

kijk iedereen kan overal verschillende ervaringen hebben, strax krijgt een bedrijf een slechte naam via ons forum dus via onze club; dat willen we niet dus daarom houden we niet van dergelijke discussies

zoals gezegd achter de clubsponsoren staan wij als club, probeer je het elders dan is dat uiteraard ieders goed recht  :D

Cabrio-DriverTU

de reden waarom het goedkoop moet zijn is simpel.
ik ben nog student (ben nog ma 17j) en wil mijn auto tunen maar heb maar een klein budget.
dus moet ik wat uitkijken met wat ik koop.
kijk ook maar eens bij projecten, daar staatn em ook bij;

Grtzzzz

EyesOnly

Citaat van: Cabrio-DriverTU op 27 december 2004, 19:44:40
ik ben nog student (ben nog ma 17j) Grtzzzz
Niet echt Cabrio-DRIVER te noemen he :)

Cabrio-DriverTU

toch wel hoor? ;D
rij der iedere dag mee.
;D
ik rij per week ongeveer 400km mee? :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev